AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 Grand Theft Auto
 vice city
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

baba
Yeni Üye

Denmark
İleti 1

İletim - 25/03/2004 :  19:41:54  Bilgileri Göster  baba için bir AOL İletisi Gönder  baba için bir ICQ İletisi Gönder  baba'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
<<REKLAM YASAKTIR>> sitesinden cars bölümünden arabaları indirdikten sonrane yapmalıyım yani .dll dosyalarını vice city nin neresine kopyalamam lazım bi lütfedersiz iyi olur

as

falamir
Yönetici



Turkey
İleti 698

İletim - 25/03/2004 :  23:15:08  Bilgileri Göster  falamir için bir ICQ İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Hangi siteden indirdigin pek önemli degil, önemli olan dosyanın formatı ve nasıl eklendiği için sitenin adresini kapatıyorum, biline...

Soner Arslan
oyunsitesi.gen.tr
Yazar
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000