AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 Grand Theft Auto
 Gta VC tamadır şimdi ne önerirsiniz
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 2

TommyVercetti
Üye



Turkey
İleti 53

İletim - 05/03/2004 :  16:02:58  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
gta vc bitti gerçi oyunun %75 ini bitirdim dahas onra bitmiş savesini aldım max payne 2 oynuyom.hidden and dangereous nasıl.hah birde prince oıf persia ne istiyo bende vella gf4 mx440 var

"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"

Leg0l4s
Seçkin Üye

Turkey
İleti 231

İletim - 05/03/2004 :  16:19:20  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
GTA: Vice City'yi bitirmekte biraz geç kalmışsın . Bu aralar Call Of Duty ve Chicago 1930 yeni çıkan iyi oyunlardan. Ekran kartın Call Of Duty'yi kaldırır mı bilmem ama Chicago 1930'da iyi bir seçenek.

Barış ERSOY
Yazar
bersoy@oyunsitesi.gen.tr
---
... Ruslana
Sayfanın En Üstüne Git

TommyVercetti
Üye



Turkey
İleti 53

İletim - 06/03/2004 :  11:25:26  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
call of duty oynadım çok güzel bir oyn çıktığından 1 hafta sonra aldım.prince of persia hakkında ne önerirsin.o da güzel ve pek bir oyun ama kaldırmaz sanırım canım sıkıldı.okulda kötü bir durum var sinirlerim tepemda arkadaşım chigago ya bakarım bakalım diğerleri ne diecek :)

"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"
Sayfanın En Üstüne Git

TommyVercetti
Üye



Turkey
İleti 53

İletim - 06/03/2004 :  11:26:54  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
krondor pardon diim.şey bu arada teşekkürler....biraz okuldan moralim bozukta

"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"
Sayfanın En Üstüne Git

murcey
Seçkin Üye



Turkey
İleti 470

İletim - 07/03/2004 :  23:32:07  Bilgileri Göster  murcey için bir ICQ İletisi Gönder  murcey'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
alıntı:
TommyVercetti tarafından yazılan:

gta vc bitti gerçi oyunun %75 ini bitirdim dahas onra bitmiş savesini aldım max payne 2 oynuyom.hidden and dangereous nasıl.hah birde prince oıf persia ne istiyo bende vella gf4 mx440 var



Ekran kartın POP Sands Of Time oyununu malesef oynamaz.

"Üç Silahşörler ölmez, Vatan bölünmez"

Oyunsuz hayat balkonsuz eve benzer.
Sayfanın En Üstüne Git

TommyVercetti
Üye



Turkey
İleti 53

İletim - 09/03/2004 :  15:43:41  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
tühhhh peki neönerirsiniz

"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 2 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000