Eğer silahta "kurşun objesini yarat" (create instant of an object) komutunda x ve y yi 0 bırakırsan kurşun en üstte yaratılır. Değişkenleri kullan dediğim oydu zaten. Ya silahın bulunduğu koordinatlar (x ve y) yazacaksın ya da silah hareket ediyorsa "obj_silah.x" ve "obj_silah.y" kullanacaksın. Dreamwalker biliyor bunları ben yanılmış olabilirim şu değişkenler konusunda. Yanlışsa dreamwalker'a sor. Bu arada kurşun objesine şu sekiz mavi oktan istediğin açıyı ve hızı yazarak kurşun oluşturulur oluşturulmaz o açıda ve hızda gitmesini sağladın mı?
Zipzip, dogru yazmissin, bana sormaya gerek yok. ancak x ve y i 0 olarak birakirsan, "relative" i isaretle, o zaman hangi objenin komutlari icerinde ise (obj_silah ornegine gore) o objenin x ve y degerlerini otomatik olarak alir.