AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 Oyunlar Genel
 Oyun Yapımı
 game maker'da odalar
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 21

zıpzıp
Üye



Turkey
İleti 76

İletim - 09/06/2006 :  12:40:34  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
bu örnekte buz pateni sorunu yok
ayrıca araba yavaş yavaş hızlanıyor.
elini tuştan çekşnce araba da duruyor.
http://www.hemenpaylas.com/download/909758/araba.gm6.html
safax bi bak istersen buzpateni sorununu gidermek için
Sayfanın En Üstüne Git

SafaX
Üye

Turkey
İleti 136

İletim - 09/06/2006 :  13:04:26  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
ben olayı anlayamadım.. Senin örnekteki sağ, sol, yukarı, aşağı eventlarının actionlarıyla benim örnektekiler aynı.. key relase de aynı.. Ama ben ileri gitmeyle dönmeye aynanda basarken elimi dönme tuşundan çekmeden ileri tuşundan çekersem buz pateni hadisesi gerçekleşiyor. Senin örnekte o yok ama komutlar aynı.. bak bu çok ilgincime gitti işte :D neyse benimki de patenli kalsın. hiç diilse adam bir yöne doğru giderken başka bir yöne doğru ateş edebilir, teknik olur :D senin arabayı da çok beğendim ha, tek sorunu duvara 1mm varken bile durabilmesi :D zaten bu programda da arabayı kaydırarak hava atııracak değiliz ya harika olmuş..
Sayfanın En Üstüne Git

zıpzıp
Üye



Turkey
İleti 76

İletim - 09/06/2006 :  13:37:06  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
hepinize teşekkürler.
dreamwalker, dediklerini yaptım ve örneğinin linkini de verdim.
bir bak istersen.
ama bir sorum daha var.
hani 1940 oyununda gidiyon gidiyon ama room bitmiyo ya.
yani geminin canı bitene kadar uçuyo.
ben de öyle bişi yapmak istiyorum yani git git room bitmicek ama roomun sonunda da collison yapınca "go to next room" komutunu veren bi obje yapıcam.
nasıl olabilir?
yani arabamız yolda sürekli gidiyo ve bütün canları bitmeden oyunu kazanmaya çalışıyo.
umarım anlatabilmişimdir.
religves-ralıgyas
Sayfanın En Üstüne Git

zıpzıp
Üye



Turkey
İleti 76

İletim - 09/06/2006 :  14:13:11  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
bu arada safax sen messenger'da niye hep çevrimdışı görünüyorsun?
Sayfanın En Üstüne Git

Dreamwalker
Seçkin Üye

USA
İleti 257

İletim - 10/06/2006 :  08:16:12  Bilgileri Göster  Dreamwalker için bir ICQ İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Zipzip'in yaptigi ornekte tabiiki de o hadise yok cunki elini yukari tusundan cektigin an araba cakiliyor oldugu yere... Bir hatani oyuna eksiklik koyarak giderme. Paten gibi kayma olayi bir hatadir ve duzeltilmesi gerekir. Bunun otesi berisi yok :)

Gene uzun yazi olacak galiba... Umarim son kez ayni seyi soylerim :) Lutfen dikkatli okuyun. Tek amacim, yardimci olabilmek. Ondan kizmayin bana. Buraya hazir kodlari verirdim hic birsey anlatmadan, ezbere ogrenirdiniz (yada kopyalar) ve hicbir isinize de yaramazdi.
ilk once birakin soyle oyun cikar bu isten, boyle oyun yapilir diye dusunmeyi. Olayin mantigini anlamadikca, hic bir oyun cikmaz. Piyasada olan yuzlerce oyunun kotu bir taklidinden oteye gecmez. Olay arabanin buz pateni yapmadan gitmesi. Araba gidecek, oyuncu elini gazdan (yukari tustan) cektimi arac yavaslayacak ancak durmayacak. Araba hareket halinde iken dondurulebilecek.
Step olayi diye yazdim. Neden onu denemiyorsunuzki? Mantik nedir step olayina arabanin yonunu kontrol edecek bir komut koymak? Bir deneyin, dusunun, ileride boyle bir olayla karsilastiginizda, ezberden dolayi degil, olayin mantigini bildiginizden dolayi cok rahatca yapacaksiniz.

Tank bir yone giderken, diger bir yone ates etmesi gerekecek zaten. Tankin kuzeye giderken, tankin topunu doguya cevirip ates edebilirsin. O olay gerekecek evet ama o tankin topu icin gecerli, tank icin degil. Tank geri tepecek atisi yaptiginda. Belkide carpismada yada ates ettiginde cok kisa bir sure hareket edemeyecek. Ates edildiginde, yeni mermi doldurulana kadar bir sure tekrar ates edemeyecek. Bazi engellere carptiginda, yikip gececek ancak hizi dusecek. Mermiyi , topun donuk oldugu yone dogru ates edecek. Diger tanki vurdugunda, vurdugu yere gore zarar verecek 2-4 sefer vurdugunda oteki tanki parcalayacak. Gudumlu fuze atesleyebilecek... Bunlari dusunmeden once, ilk once tanki bir duzgunce hareket ettirelim ne dersin?

zipzip, odanin hor. speed yada ver. speed ini degistir arka plan hareket eder. sonrasindada adam saatte 60 km ile gidiyorsa, 5 km. lik bir pistte 5 dk lik bir alarm kur. 5 dk sonra yaris bitis cizgisi gostersin... ancak yukarida yazdiklarim aynen bu olay icinde gecerli. Daha bir cok sey varken, dusunme oyun yapmayi hemen :) Araba bir duzgunce hareket etsin once ne dersin?
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 21 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000