AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 Grand Theft Auto
 GTA vice city açılırken tıkanıyo!!!
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 2

Lublebiex
Üye

İleti 3

İletim - 20/03/2004 :  13:52:08  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Ya tam oyunun yapımcılarının reklamı felan geçiyo, ondan sonra vice city resmi geliyo, daha sonrada ekran beyaz oluyo. ne yapayım bilemiyorum PLS yardım edin!

Bora Poyraz
Seçkin Üye

Turkey
İleti 737

İletim - 20/03/2004 :  15:15:53  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Bilgisayarının özellikler hakkında bilgi verirsen daha çok yardımcı olabiliriz.Ayrıca ekran kartın ne?Ekran kartının son driver'larını yükle.

Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun,
Güneşi sevdiğini söylüyorsun ama güneş açınca gölgeye kaçıyorsun,
Rüzgarı sevdiğini söylüyorsun rüzgar çıkınca pencereni örtüyorsun.
İşte bundan korkuyorum çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun...

Bir gün cehennemde karşılaşabiliriz,sen kalp hırsızı olduğun için ben ise tanrı yerine sana taptığım için...
Sayfanın En Üstüne Git

Lublebiex
Üye

İleti 3

İletim - 25/03/2004 :  13:38:17  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
64 MGB G-Force MX400 ekran kartı
256 Mgb Ram
60 Gb Harddisk (sanırım)

yani anliicaın herşey normal. Windows 98 ... Naapmam lasım?!
Sayfanın En Üstüne Git

Lublebiex
Üye

İleti 3

İletim - 01/04/2004 :  13:10:55  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
hhheeeeeeyyyyyoooooooooo PLS Yardım!!!!!!!!!!!!!!!!
Sayfanın En Üstüne Git

Rappier
Seçkin Üye

İleti 1848

İletim - 01/04/2004 :  21:53:08  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Öncelikle eğer verilecek cevap yoksa millet ne yazsın söylermisin ??
Sorununa gelince başıma böyle birşey gelmedi ve dahada önemlisi böyle bir sorunu olan kimseylede karşılaşmadım. Ama sana önerebileceğim ekran kartın oldukça eski, öncelikle yeni driver'larını indirerek deneyebilirsin. Eğer olmazsa ya sendeki oyunu başka bir bilgisayarda dene yada git yeni bir tane al onu dene....
Sayfanın En Üstüne Git

akrep_kral
Üye



Turkey
İleti 163

İletim - 05/04/2004 :  14:55:59  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
bencede sorunlar var ben oynarke 15 dakka sonra oyun yavaşlıyodu herhalde oyunun kopya olmasından dolayı bence gidip yenisini alıp dene
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 2 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.06 Snitz Forums 2000