gta vc bitti gerçi oyunun %75 ini bitirdim dahas onra bitmiş savesini aldım max payne 2 oynuyom.hidden and dangereous nasıl.hah birde prince oıf persia ne istiyo bende vella gf4 mx440 var
"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"
GTA: Vice City'yi bitirmekte biraz geç kalmışsın . Bu aralar Call Of Duty ve Chicago 1930 yeni çıkan iyi oyunlardan. Ekran kartın Call Of Duty'yi kaldırır mı bilmem ama Chicago 1930'da iyi bir seçenek.
call of duty oynadım çok güzel bir oyn çıktığından 1 hafta sonra aldım.prince of persia hakkında ne önerirsin.o da güzel ve pek bir oyun ama kaldırmaz sanırım canım sıkıldı.okulda kötü bir durum var sinirlerim tepemda arkadaşım chigago ya bakarım bakalım diğerleri ne diecek :)
"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"
gta vc bitti gerçi oyunun %75 ini bitirdim dahas onra bitmiş savesini aldım max payne 2 oynuyom.hidden and dangereous nasıl.hah birde prince oıf persia ne istiyo bende vella gf4 mx440 var
Ekran kartın POP Sands Of Time oyununu malesef oynamaz.