AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 Grand Theft Auto
 GTA San Andreas'ta Nasıl Kız Tavlanıyor?
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 2

kuvvet
Yeni Üye



Turkey
İleti 1

İletim - 16/09/2007 :  20:41:43  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
GTA San Andreas'ta Nasıl Kız Tavlanıyor? GTA San Andreas'ta Kız Nasıl Tavlanıyor? Grand Theft Auto Kız Tavla GTA Kız Tavlama Biri söylesin.

ya arkadaşlar bi bulamadım bali siz yardım edin gta san adrassta nasıl kız tavlanıyoyasöyleyene helal olsun

KUVVET

kobebryant
Seçkin Üye



Turkey
İleti 1596

İletim - 16/09/2007 :  23:38:18  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
ya tavlayamiyorsun kız seni buluyor bi gorevde yada iste surucu kursu falan oralarda oluyor bi kız war mesela kasabaların birinde ewin damında atış talimi yapıyor öle saçma sapan yerlerde oluyorlar oralarda bulabilirsin ! bnm bildigim 2 yada 3 sevgiliyi görvde weriyor zaten

" Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu kafidir "

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Başlangıç: 20/05/2006

"Dünyada çok az sarışın kadın , sarı bir F430'a sahip olmanın vereceği hazzı verir..."

Sayfanın En Üstüne Git

gırgır
Üye



Turkey
İleti 6

İletim - 18/09/2007 :  17:45:00  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
yaw sevgililer görevler bittiği zaman mı oluyo
Sayfanın En Üstüne Git

kobebryant
Seçkin Üye



Turkey
İleti 1596

İletim - 18/09/2007 :  19:35:10  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
genelde öyle oluyor ama sürücü kursu hariç onda görev devam ederken de kız arkadaşınla çıkabiliyorsun çünkü genel görev oldugu icin istedigin zaman girebiliyorsun sürücü kursuna .

" Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu kafidir "

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Başlangıç: 20/05/2006

"Dünyada çok az sarışın kadın , sarı bir F430'a sahip olmanın vereceği hazzı verir..."

Sayfanın En Üstüne Git

badboy83
Üye



Turkey
İleti 223

İletim - 18/09/2007 :  20:57:59  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
San Fierro'da Fitness Center'ın karşısındaki yeşilliklerde de Katie diye bi kız var (ismi pek aklımda değil ama Katie olması lazım). Yoga yapıyor. Kızımız doktor ama nedense arabası beyaz bi Romero :).. Ölünce sen onun evinden taburcu oluyosun ve para,silah gibi şeylerini almıyor...

Vatan Sana Canım Feda
Herşey Vatan İçin
Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene...
!!! ŞEHİTLER ÖLMEZ,VATAN BÖLÜNMEZ !!!
Sayfanın En Üstüne Git

kobebryant
Seçkin Üye



Turkey
İleti 1596

İletim - 18/09/2007 :  22:49:41  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
baq bnde o kızın yerini arıyordum cok saol hocam

" Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu kafidir "

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Başlangıç: 20/05/2006

"Dünyada çok az sarışın kadın , sarı bir F430'a sahip olmanın vereceği hazzı verir..."

Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 2 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.08 Snitz Forums 2000