Şey mi diosun; hani oyunu oynarken bazen grafikler birbirine giriyo. Bu ise bende de oluyo zaten modla ilgili bişi. Eğer bunsuz oynarsan bşiş olmz:) İşlemcinle ram in pek ii diil ben ce biraz yenile o pc yi
İşlemci en düşük p4 1.6 olabilir ram in de 256 olsun yoksa gta da heralde sende oluyodur dakka başı takıklmalar. Ben yazın pc ye 256 daha aldım rahat ettim. ekran kartı ii bence. Bende de bundan ama bi kaç ay sorra değiştirrim. ne güzel oyunlar gelicek dimi rahat rahat oynıalm...
ımmm nedir o bunun için anakartfelan hepsi değişmesi gerekiyo gerçi oyun rahat iyi çalışıyo ne bi sorun var zaten değiştirirsem direk p4 2.4 alırım neyse hadi sağol
"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"