AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 Grand Theft Auto
 gta vice city korumalar
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 5

ne-o
Üye



Turkey
İleti 34

İletim - 08/02/2004 :  18:26:28  Bilgileri Göster  ne-o için bir AOL İletisi Gönder  ne-o için bir ICQ İletisi Gönder  ne-o için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Şey mi diosun; hani oyunu oynarken bazen grafikler birbirine giriyo. Bu ise bende de oluyo zaten modla ilgili bişi. Eğer bunsuz oynarsan bşiş olmz:) İşlemcinle ram in pek ii diil ben ce biraz yenile o pc yi

Only you are the life among the dead
Sayfanın En Üstüne Git

TommyVercetti
Üye



Turkey
İleti 53

İletim - 08/02/2004 :  18:32:44  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
haklısın katılıyorum. :) sence ne alim peki

"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"
Sayfanın En Üstüne Git

ne-o
Üye



Turkey
İleti 34

İletim - 08/02/2004 :  18:41:08  Bilgileri Göster  ne-o için bir AOL İletisi Gönder  ne-o için bir ICQ İletisi Gönder  ne-o için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
İşlemci en düşük p4 1.6 olabilir ram in de 256 olsun yoksa gta da heralde sende oluyodur dakka başı takıklmalar. Ben yazın pc ye 256 daha aldım rahat ettim. ekran kartı ii bence. Bende de bundan ama bi kaç ay sorra değiştirrim. ne güzel oyunlar gelicek dimi rahat rahat oynıalm...

Only you are the life among the dead
Sayfanın En Üstüne Git

TommyVercetti
Üye



Turkey
İleti 53

İletim - 08/02/2004 :  18:52:40  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
ımmm nedir o bunun için anakartfelan hepsi değişmesi gerekiyo gerçi oyun rahat iyi çalışıyo ne bi sorun var zaten değiştirirsem direk p4 2.4 alırım neyse hadi sağol

"İlk başlarda <<Tommy Vercettimi>>diyordu Sonny Forelli ama işte Lance il sonunu gördü"
Sayfanın En Üstüne Git

ne-o
Üye



Turkey
İleti 34

İletim - 08/02/2004 :  22:02:21  Bilgileri Göster  ne-o için bir AOL İletisi Gönder  ne-o için bir ICQ İletisi Gönder  ne-o için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Şimdilik ram i yükselt bence..

Only you are the life among the dead
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 5 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.06 Snitz Forums 2000