AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 Oyunlar Genel
 Oyun Yapımı
 Online FRP icin katilimci araniyor.
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 5

EvolvE 2000
Üye



Turkey
İleti 82

İletim - 05/08/2006 :  11:07:00  Bilgileri Göster  EvolvE 2000'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Dreamwalker ben oldukça iyi şekilde yüksek poligon modelleme yaparak item iconları veya oyun için mekanik modellemeleri yapabilirim. Ben bir bak derim linke

www.evolve2000.deviantart.com/gallery

buna da ayrıca bakabilirsin kılıç ve topuz
http://www.deviantart.com/view/36385545/

And my english is really very good. Take care...
Sayfanın En Üstüne Git

krampon
Üye

Turkey
İleti 17

İletim - 05/08/2006 :  18:22:28  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
arkadaşım bu modeller anladığım kadarıyla bol mesh smooth uygulamıssın oyun için low poly yani smooth edilmemiş modeller lasım ver zaten oyun motoruna atınca gayet pürüssüz oluyor görüntüler hele bir de normal mapping uygulanırsa :)..... bu arada sna kötü mü iyi mi etkileyecek bilmiyorum ama mekanik modellerin kötü nedeni de onları smooth la yapman mekanik modellerde sürekli smooth kullanılmaz bu benden taysiye
Sayfanın En Üstüne Git

EvolvE 2000
Üye



Turkey
İleti 82

İletim - 05/08/2006 :  18:28:25  Bilgileri Göster  EvolvE 2000'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Sen beni yanlış anladın ben mekanik model derken resim amaçlı mekanik model demek istedim. Yani 2 boyutlu kullanmak üzere oyun içinde. Mesela oyunun menülerine falan güzel mekanik süslemeler yapılabilir. Tabii bunun mekanik olması da şart değil. Kusura bakmayın tam anlatamadım biraz acelem vardı da. Ayrıca tabikide mekanik modellerde smooth kullanılmaz. O kadarda demedik yani. :D
Sayfanın En Üstüne Git

Dreamwalker
Seçkin Üye

USA
İleti 257

İletim - 06/08/2006 :  06:51:00  Bilgileri Göster  Dreamwalker için bir ICQ İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Sanirim bit yanlis anlasilma var. Bu oyun 3D bir oyun degil. Cizimlerin bazilari -ozellikle karakterler- 3 boyutlu olmasli cunki degisik acilardan pozlari alinacak. Ancak bu kesin bir sart degil. Suanda 2 boyutlu bildigin normal resimlerle suslenmis halde oyun (everquest icin yapmisti bir artist, ondan alinan izinle).

Neyse, Evolve istedigimiz seylere yakin derecede. Bu aksam eger vaktim olursa yada yarin sana ayrintili yazacagim. Ancak istedigin kadar smooth kullan sorun degil, ortaya cikacak urun resim olacak sadece. Modeli istemiyoruz :) Yeterki senin makinen kaldirabilsin.

Tek sorun gordugum kadari ile asiri bir isik ve yansitma kullanmissin modellerinde. Tahta kisim bile gayet bir parlakliga sahip olmus ve yansitiyor isigi. Tabii sen bunu genel amacli yapmissin, belkide kompozisyonuna uygun dusmustur. O ufak tefek seyleri konustuktan sonra sanirim sorun kalmaz.

Smooth'u uygun gordugun her yerde kullanabilirsin, o sorun degil. Ancak iyi bir modelci cogunlukla isini smooth'a birakmaz. Ozellikle boolean islemlerinden sonra smooth modeli patlatabilir. Materyal eger ozel el yapimi ise uyma sorunu yasanabilir. Ancak cogu kimse benim gibi kolaya kacarak, smooth'u kullaniyor sanirim :)
Sayfanın En Üstüne Git

XxHaYaLeTxX
Üye



Turkey
İleti 205

İletim - 09/08/2006 :  11:12:15  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
oyun için güzel bannerlar yapabilirm(468x60)

http://www.myehost.de/resim/images/iRI11181.gif

::::: Knight OnLine :::::
Server : Edana
Nick : wwwAliGwww
Level : 41
::.. RaNGeR ..::
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 5 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000