AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 Oyunlar Genel
 Oyun Yapımı
 Online FRP icin katilimci araniyor.
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 5

Dreamwalker
Seçkin Üye

USA
İleti 257

İletim - 02/08/2006 :  02:11:37  Bilgileri Göster  Dreamwalker için bir ICQ İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Lutfen eger PHP bilginiz yoksa yada grafiker degilseniz cevap yazmayiniz. Eger proje ile ilginiyorsaniz, katilmak isterseniz ve sorunuz varsa buraya yazabilirsiniz. Para kazanmak amaci olmayan bir projedir. Gerektiginde olgunca hareket edemiyorsaniz lutfen cevap yazmayiniz hatta okumayiniz bile. 16 yasindan kucukseniz, onu belirtiniz, ancak katilma olayiniz cok zor. Cunki projede kan, siddet, cinsel, irkcilik, din icerikli konularda bulundugundan pekte uygun dusmeyecektir. Ancak tabiikide meyhanede oynanan basit oyunlarimizda mevcut oldugundan (mesela hangi ceviz kabugu altinda misket var oyunu yada final fantasy benzeri kart oyunu) o bolumlerde calisabilirsiniz. Son kez, eger ciddi degilseniz, yazi okumayi sevmiyorsaniz, rol yapmayi sevmiyorsaniz, internet erisiminiz cok kisitli ise ( en az haftada 1 saat gerekli) cevap yazmayiniz.

Bir online rol yapma oyununda calisacak PHP programcisi araniyor. FRP yada RPG denilebilir tarz icin, cunki ikisi arasinda bir tarz. Oyun eski BBS lerde oynadigimiz yazi tabanli rol yapma oyunlarini andiriyor. Ancak masa uzeri oyun tarzinda tasarlanmis ve ayni anda binlerce kisinin oynayabilecegi ve onlarca yoneticinin (dungeon master) olacagi bir oyun.

Oyunun suanda calisan bir karakter olusturma, antreman yapabilme, birbirine saldirabilme ve gezilecek 15.000 kareden olusan haritasi mevcuttur. Ayrica oyun ici mesajlasma, calisabilmek, buyu antremani, ustalik skilleri (odunculuk, tascilik, demir ustasi vs) , silah, zirh, kalkan, kafalik ve bot giyebilme olayi. Arkadaslara ayni gruba katilarak, klan kurabilmek beraber savaslara katilmak, dusman belirleyebilmek, kasabalar, tapinaklar, meyhaneler, bilgisayar kontrollu oyuncular mevcuttur. Ancak oyuncular henuz bilgisayar kontrollu yaratiklara ve/veya canavarlara saldiramazlar. Oyunda konusabilmek icin chat sistemide mevcuttur. Oyundan ciktiginizda kasabalar harici alanlarda iseniz, disaridan saldiriya aciksiniz demektir. Yani oyun hic uyumaz, 24 saat karakteriniz oyundadir, acikir, susar, uyur vs...





bite fight, ogame gibi bildiginiz oyunlar gibi browser uzerinden oynanabildigi halde, grafiksel olarak tatmin edici. Java yada herhangi bir sistem degil , kullaniciya sadece HTML ve javascript gonderiliyor. Yani cep telefonlari uzerinden bile oynanmasi mumkun.

Kullanilan programlama dilleri/araclari vs. :

- HTML
- PHP
- MySQL
- Ajax (gercek zamanli Javascript.. JS biliyorsaniz, Ajax ogrenmek pek zor degil)
- CSS (zorunlu degil)

- Tortoise SVN (CVS kesinlikle kullanilmiyor)
- mIRC yada MSN uzerinden konusabilme imkani (belirli gun gibi bir olay yok, zaten programci forumuda mevcut)

Ayrica ingilizce bilmek cok buyuk bir arti -hatta gerekli-, cunki projedeki tek Turk benim. (Brezilyali, Amerikali, Hollandali ve isvecli katilimcilarimiz var)

Projenin para amacli bir dusuncesi yok. Kendi serverlerimizde uzerinde calistigimiz ve ileride acik-kaynak (open source) olarak kodu dagitmayi dusundugumuz bir proje, ancak daha belli bir kesinlik yok. Bu sebepten dolayi yazilan her kod isteginize bagli olarak ya projenin altinda yada sahsiniza ait telif hakkini koruyabilirsiniz. Projeye ait olursa bile isminiz kredi alacaktir. Kendi uzerinize telif hakki secerseniz, kesinlikle projeye kullanma yetkisi vermeniz gerekmektedir. Ayrica kodun tamamen kendinize ait olmasi, yani hic bir yerden alinti yapilmis olmamasi yada baskasinin (projedeki baska arkadasin kodu dahi olsa) kodu uzerine degistirme yada ilave suretiyle yazilmis olmamasi gerekmektedir.

Oyun hakkinda detayli bilgiye erismek isterseniz buraya mesaj birakabilirsiniz. Yada bu forumdan direk e-mail atabilirsiniz.

--*--
Eger grafikerseniz...

Oyunda suanda kullanilan grafikler ya kendimin cizdigi (3D Studio Max) yada sahibinden izin alinarak kullanilan cizimlerdir. Ancak gayet yetersiz kaldigindan, ozellikle irk resimleri, cizer arayisi icindeyiz.

3D Studio Max, Poser yada herhangi bir 3D cizim programinda orta kalitenin uzerinde cizim yapabiliyorsaniz, calismalariniz yada onlara ulasabilecegimiz bir web adresini bize gonderebilirsiniz. (forumdan direk mesaj atabilirsiniz)

Ayrica kilic vb. silah resimleri, yada web sitesinde yada kullanim kilavuzunda kullanilmak uzere 2D artistik resimlerde ihtiyac konusudur. Yukaridaki gibi ayni sekilde eger orta seviyenin uzerinde iseniz, bizimle irtibata gecebilirsiniz.

Oyundan ornek resimler:
http://home.earthlink.net/~john.depe/example.jpg

--*--

Iletisim: Buraya mesaj yazabilir yada gene bu forumu kullanarak e-mail atabilirsiniz. Oyun hala alpha denilen ilk asamalarda oldugu icin, genel kullanima acik degildir. Ancak oyunu gormeniz icin test linkini alacaksiniz emailde gene. Tekrar hatirlatayim 2 hafta sonra baslayacak proje tekrardan.

Son olarak unutmadan, Tortoise SVN bize cok esnek bir calisma imkani sunuyor. Yani bir kere baglanarak 1 dakika icinde son degisiklikleri bilgisayariniza kaydederek, offline olarak calisabilirsiniz proje uzerinde.

XxHaYaLeTxX
Üye



Turkey
İleti 205

İletim - 02/08/2006 :  10:26:11  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
html programlarım ama bu html olacak bir iş değil ogame de zaten yazılım bulunuyor diye biliyorum.Ama Javascriptle olur..Ama takıldığım konu html ile üyelik nasıl olacak.Yani örn:Evren seççen üye adı fln yazcan zor olur ama güzel olur yani grafiker olmak isterim açıkçası proje güzel ama para kazanmada seninle hemfikir değilim çünkü öyl oyunlar genelde iyi para kazanıyor.Google dan falan reklam alırız parayıda fifti fifti hallederiz(kaç kişi olursa o kadara bölüncek)
İnşallah üyelik yapabilcek bi arkadaş çıkar..
Grafiker olmak istiyorum grafik ayarlarım..

::::: Knight OnLine :::::
Server : Edana
Nick : wwwAliGwww
Level : 41
::.. RaNGeR ..::
Sayfanın En Üstüne Git

krampon
Üye

Turkey
İleti 17

İletim - 02/08/2006 :  15:27:56  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
dreamwalker ben bit grafikerim kullandığım program 3dsmax orta düzeyim diyebilirim ama low poly çizimde bi kaç eksiğim var :) ama çok da kötü değilim organik modellerim ve onlara uyguladımğım animasyonlar var işte sna cvim diyebilirim renderlerim var wire haliyle bakmanı tavsiye edrim gerisini özel msjdan yazabiliriz link:http://rapidshare.de/files/27905732/ana_dosyam.rar.html
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 03/08/2006 :  00:59:26  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
krampon, modellerin güzel; ancak ışıklandırmada sorun var. Daha doğrusu ışıklandırma kullanmamışsın :) Bu eksikliği giderirsen, modellerinin daha sevimli görüneceğinden eminim. Özellikle oda resmi iskelet halinde oldukça hoş gözüküyordu. Bir de kullandığın dokular biraz basit kaçmış. Onlara da dikkat etmeni öneririm. Eline sağlık yine de.

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

Dreamwalker
Seçkin Üye

USA
İleti 257

İletim - 03/08/2006 :  10:49:10  Bilgileri Göster  Dreamwalker için bir ICQ İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Hayalet, server (yani apache) kullaniciya HTML gondericek dedim. Yani sonucta bu cep telefonlarinda, web TV lerde yada amigalarda bile oynanabilir diyorum.
Eger ogame Kurt adam ve vampir savasi oyunu ise, dusunme bile derim. Biraz basit kaciyor dusunulen projeye gore. Ayrica oda web tarayicina HTML gonderir, PHP degil.
Ben oyun para kazanmaz demedim. Bizim para kazanmak amacimiz yok dedim. Ancak ileride bu degisebilir, belki reklam koyulur, belkide oyunun kaynak kodu verilir. Ancak suanki hedef kesinlikle ortaya bedava oynanabilen bir oyun cikarmak.
Uyelik yapacak biri cikar demissinde, oyunun suan geldigi asamayi yazdim ben yazimda. Uyelik sistemi var yani...


Krampon, organik modelleme derken sanirim sen karakter resimleri yerine silah gibi nesneleri 3D de cizmeyi planliyorsun. Ornek resimde gordugun resimlerin hepsi 3D Studio Max'te cizildi zaten. Bazilari cok yuksek polygon, cunki uretilen sey resim olacagi icin gereksiz polygonlardan kisintiya gitmek. Baltanin sapi gercek resimden alinan bir kaplama oldugundan sadece bir kac polygondan olusuyor. Ancak keskin agzini sorma :)

Ozel mesaj ile konusabiliriz ancak sanirim bu calismalar beklenenin altinda kalacak. Lutfen yanlis anlama, ben kendi cizdiklerim icinde aynisini diyorum. Cunki benimde, sen gibi kaplamalarda acigim var.

Senin ayrica komposizyon uzerinde durman gerekli. Mesela apartman wire.jpg resminde gunes binanin arkasinda degil mi? Gunes degilse o nedir bilmiyorum :) Ancak golgelerin yonune dikkat et.
Yada render3.jpg ye bakarsan isik 4 isigin ortasinda olan bir omni :)
Krondor, daha kibar bir dille yazmis gerci bunlari.
Sayfanın En Üstüne Git

krampon
Üye

Turkey
İleti 17

İletim - 03/08/2006 :  19:38:59  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
organik modelleme derken karekter modellemeyi kastettim silah gibi mekanik modellemelerde dediğin gibi eğim arttıkça poligon sayısı yükseliyor ...oyun için yapılan modeller ile sinematik demo la yapılan modeller(bkz diablo nun başlangıc demosu) arasında çok değişiklikler var en büyüğü poligon farkı ve smooth olayı smooth yapmadan organik modellemelerde sadece zorluk çekiyorum yorumlarınız için teşekkürler..
krondor max da ısık ekledim fakat gölge değerleini iyi ayarlayamadığım için resimler biras karanlık çıkıyor en kısa zamanda bu tür eksiklerimi kapatacağım
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 5 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000