|
Yazar |
Konu  |
Dreamwalker
Seçkin Üye
    
USA
İleti 257 |
İletim - 06/06/2006 : 11:55:58
|
zipzip pek bilgim yok cizgi cizmekle ilgili ancak bu ornek isine yarayabilir. Yazan kisi tum kullanim haklarini vermis. Ancak kodu anlamak icin GML ve kodlayanin yazdiklarini anlamak icin ise ingilizce bilmen gerekli.
http://tsk.ts.funpic.org/gm/drawing.gm6 |
 |
|
SafaX
Üye
    
Turkey
İleti 136 |
İletim - 06/06/2006 : 14:51:36
|
adamın code red ve men of war oyunlarındaki gibi dönmesini sağlamak için dönüşü her karesiyleyapmak zorunda mıyım? o kadar uğraşıp güzel bi tank çıkardıktan ve tekerleklerine animasyon verdikten sonra animasyonun her karesini tek tek çevirip ayrı ayrı kaydedip, tekrar animasyon yapacaksam, yüzlerce grafik dosyası kaydetmem gerekir. Game Maker'ın dosyayı döndürmek gibi bir özelliği yok mu acaba? Dreamwalker'ın bana gönderdiği tank örneğinde 4 ayrı resim kullanıyordum. Daha ayrıntılı dönmesi için 100 tane resim mi kullanacam? Bu işin bi pratiği yoq mudur yaw? :D |
 |
|
gamer91
Üye
    

Turkey
İleti 439 |
İletim - 06/06/2006 : 16:22:15
|
eh pes dorusu . Şu anda bu konuda yazanlar gördüğüm en iyi game maker tutoriali gibi biş |
.::Knight Online::. Oynaması bedava (tabi girebilirsen)fantasy mmorpg Koxp, dupe, bug gibi sorunları çözemiyoruz malesef işinize gelirse Haftada iki kez kale kuşatmalarında savaşın ama presiz 1.serverlara almıyoruz Karus ve El Morad Arasında Bitmeyen Kufurleşme!! Bugün yeni dengesiz arkadaşlar veya düşmanlar edinin Hemen kayıt ol işkence başlasın
|
 |
|
Dreamwalker
Seçkin Üye
    
USA
İleti 257 |
İletim - 06/06/2006 : 18:27:27
|
Yav alt tarafi 360 resim ya.. insan gozu o kadar inceligi algilayamaz zaten, 10 derece halinde oynat, 36 resim :) Malesef Game Maker'in bedava surumunde baska bir yol yok. (extra bir DLL kullanarak yapilabilir belki, arastirmak gerek)
Resimleri kolayca yapmak icin "edit sprite" dediginde acilan pencerede ustteki animation menusune bas, oradan "rotation sequence" menusunden saat yonu yada ters-saat yonunu sec (ters saat yonu genellikle)
Eger tam surumunu kullaniyorsan ise olay cok daha kolay... mesela
event = klavyeden sol/sag tusuna basildiginda action = transform the sprite (main 1 bolumundeki sprite bolumunde ortada)
sadece "direction" kismina "image_angle+10" yada "image_angle-10" yaz.
image_angle = sprite in hangi yone baktigini belirten bir degisken. Bu degiskene +10 eklediginde sprite 10 derece donuyor. Dene, test et, kolayca kullanirsin.
|
 |
|
zıpzıp
Üye
    

Turkey
İleti 76 |
İletim - 06/06/2006 : 19:52:10
|
dreamwalker linkin çalışmıyor bi göz atarmısın? |
 |
|
Konu  |
|
|
|
|