|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| baba |
İletim - 25/03/2004 : 19:41:54 <<REKLAM YASAKTIR>> sitesinden cars bölümünden arabaları indirdikten sonrane yapmalıyım yani .dll dosyalarını vice city nin neresine kopyalamam lazım bi lütfedersiz iyi olur |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| falamir |
İletim - 25/03/2004 : 23:15:08 Hangi siteden indirdigin pek önemli degil, önemli olan dosyanın formatı ve nasıl eklendiği için sitenin adresini kapatıyorum, biline... |
|
|
|