|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| Lublebiex |
İletim - 20/03/2004 : 13:52:08 Ya tam oyunun yapımcılarının reklamı felan geçiyo, ondan sonra vice city resmi geliyo, daha sonrada ekran beyaz oluyo. ne yapayım bilemiyorum PLS yardım edin! |
| 5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| |KRONDOR| |
İletim - 19/04/2004 : 21:31:51 http://www.take2games.com/support/patches/vicepatch_11.zip |
| asuman |
İletim - 19/04/2004 : 21:12:20 bu 1*1 patch ı nereden bulabilirim aceba
|
| Assassin |
İletim - 09/04/2004 : 19:49:14 Oyunun 1.1 Patch'ını kur Patch'siz halinde çok hatalar varmış. |
| akrep_kral |
İletim - 05/04/2004 : 14:55:59 bencede sorunlar var ben oynarke 15 dakka sonra oyun yavaşlıyodu herhalde oyunun kopya olmasından dolayı bence gidip yenisini alıp dene |
| Rappier |
İletim - 01/04/2004 : 21:53:08 Öncelikle eğer verilecek cevap yoksa millet ne yazsın söylermisin ?? Sorununa gelince başıma böyle birşey gelmedi ve dahada önemlisi böyle bir sorunu olan kimseylede karşılaşmadım. Ama sana önerebileceğim ekran kartın oldukça eski, öncelikle yeni driver'larını indirerek deneyebilirsin. Eğer olmazsa ya sendeki oyunu başka bir bilgisayarda dene yada git yeni bir tane al onu dene.... |
|
|
|