Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
K O N U ı N C E L E M E
TommyVercetti
İletim - 05/03/2004 : 16:02:58 gta vc bitti gerçi oyunun %75 ini bitirdim dahas onra bitmiş savesini aldım max payne 2 oynuyom.hidden and dangereous nasıl.hah birde prince oıf persia ne istiyo bende vella gf4 mx440 var
5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada)
TommyVercetti
İletim - 25/03/2004 : 18:59:15 sağol dostum....ii oyun diyorlar ama çıkarsa eğer sanırım bugün çıktı splintercell pandora tomorrow alcam :):):):)))))))))))hadi eyvallah yine de önerceğininiz oyun olursa iletirsiniz
JAZZ
İletim - 15/03/2004 : 20:31:40 hidden dangereous güzel olabilir.pop sandof time çok güzel. benimde gf4 mx440 vardı fx 5200 aldım bu oyun sayesinde.şimdi onu oynuyom
gta vc bitti gerçi oyunun %75 ini bitirdim dahas onra bitmiş savesini aldım max payne 2 oynuyom.hidden and dangereous nasıl.hah birde prince oıf persia ne istiyo bende vella gf4 mx440 var
Ekran kartın POP Sands Of Time oyununu malesef oynamaz.
TommyVercetti
İletim - 06/03/2004 : 11:26:54 krondor pardon diim.şey bu arada teşekkürler....biraz okuldan moralim bozukta