|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| ne-o |
İletim - 22/01/2004 : 22:22:00 Ewt Benim GTA vc de bi ses sorunum çıktı. Daha önce sorunsuz çalışıyodu. Oyunun ses ayarları açılmıyo ve de oyun sırasında da hiç ses yok. Blen arkadaşlara... |
| 3 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| ne-o |
İletim - 25/01/2004 : 16:49:06 Saol ama arkadasın dediği gibi baştan yükledim.. Ben başka bi sorun wardır die...(üşenmiştim ule işte baştan yüklemee ondan sordum). |
| Rmn |
İletim - 25/01/2004 : 00:18:14 ses kartınızın normal şartlarda çalışıp çalışmadığı test edin. eğer çalışıyorsa vice citynin ses ayarlarına bakın oda değilse ilkayuydunun da dediği gibi uninstall edip tekrar kurun. |
| ilkayuydu |
İletim - 23/01/2004 : 08:35:25 vc yi sil yeniden yükle olmassa yine sil bu sefer tam sil bilgisayarından yani regedit i de temizle regeditti temizlerken çok dikkat et yanlış bişi silersen büyük sorun alırsın ama çözülemicek sorun dil |
|
|
|