Ewt Benim GTA vc de bi ses sorunum çıktı. Daha önce sorunsuz çalışıyodu. Oyunun ses ayarları açılmıyo ve de oyun sırasında da hiç ses yok. Blen arkadaşlara...
vc yi sil yeniden yükle olmassa yine sil bu sefer tam sil bilgisayarından yani regedit i de temizle regeditti temizlerken çok dikkat et yanlış bişi silersen büyük sorun alırsın ama çözülemicek sorun dil
sen hayallerimi süsleyen melektin ama şimdi beni bırakıp giden ineksin :-)) MR.VERCETTİİİİ
ses kartınızın normal şartlarda çalışıp çalışmadığı test edin. eğer çalışıyorsa vice citynin ses ayarlarına bakın oda değilse ilkayuydunun da dediği gibi uninstall edip tekrar kurun.