AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 Grand Theft Auto
 VC mden çıt çıkmiyor
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

ne-o
Üye



Turkey
İleti 34

İletim - 22/01/2004 :  22:22:00  Bilgileri Göster  ne-o için bir AOL İletisi Gönder  ne-o için bir ICQ İletisi Gönder  ne-o için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Ewt Benim GTA vc de bi ses sorunum çıktı. Daha önce sorunsuz çalışıyodu. Oyunun ses ayarları açılmıyo ve de oyun sırasında da hiç ses yok. Blen arkadaşlara...

Only you are the life among the dead

ilkayuydu
Üyeliği Kilitli



Turkey
İleti 0

İletim - 23/01/2004 :  08:35:25  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
vc yi sil yeniden yükle olmassa yine sil bu sefer tam sil bilgisayarından yani regedit i de temizle regeditti temizlerken çok dikkat et yanlış bişi silersen büyük sorun alırsın ama çözülemicek sorun dil

sen hayallerimi süsleyen melektin ama şimdi beni bırakıp giden ineksin :-)) MR.VERCETTİİİİ
Sayfanın En Üstüne Git

Rmn
Seçkin Üye

Turkey
İleti 161

İletim - 25/01/2004 :  00:18:14  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
ses kartınızın normal şartlarda çalışıp çalışmadığı test edin. eğer çalışıyorsa vice citynin ses ayarlarına bakın oda değilse ilkayuydunun da dediği gibi uninstall edip tekrar kurun.
Sayfanın En Üstüne Git

ne-o
Üye



Turkey
İleti 34

İletim - 25/01/2004 :  16:49:06  Bilgileri Göster  ne-o için bir AOL İletisi Gönder  ne-o için bir ICQ İletisi Gönder  ne-o için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Saol ama arkadasın dediği gibi baştan yükledim.. Ben başka bi sorun wardır die...(üşenmiştim ule işte baştan yüklemee ondan sordum).

Only you are the life among the dead
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.06 Snitz Forums 2000