AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 Grand Theft Auto
 vice cityde problem pls yardım

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
ilkayuydu İletim - 10/01/2004 : 21:47:19
ii akşamlar!!

baştan sistemimi yazıyorum
p4 1.6 478 pin
40 gb harddisk 7200 rpm
845i giga-byte mainboard
asus 52x cd rom / hp cd writer
256mb sdram 133mhz
gigabyte ati radeon 9700pro 128mb ddr ram ekran kartı(ati radeon işlemcili)
winxp pro/win 98 se
genel özellikleri bunlar
sorunum oyuna normal olarak giriyorum hatta ekran ayarları en düşükte bile deniyorum (default).ama hiç farkatmiyo oyun normal açılıyo 10 sn sonra oyun birden donuyo ve ctrl alt del bile çalışmıyo!!!.ekran kartının updatesi 1 tane var zaten onuda yaptım üzerine gta yı sonra 1.1 yamasını kurdum ama hiç fark etmedi!!ama eski ekran kartım radeon 7000ve yi takınca oyun sorunsuz çalışıyo!!ha bide directx 9 mi ne varya o zaten kendi cd lerinden çıktı(radeon9700pro’nun) onuda yükledim!!yine aynı sorun devam ediyo hiçbir hata codu filan vermiyo!!ilginiz için çok teşekkür ederim...zaten olmassada oynamayız napalım yani!!ha bu arada ekran kartımı beyenmeyen arkadaşlara söylürorum yeni çıkacak olan oyunlarda görüşürüz!!ekran kartı ısınıyor ama fazla değil!!yani en azından elimi yakan bir sıcaklığı yok!!bide diğer tüm oyunların grafik ayarları nerede olursa olsun sorunsuz çalışıyo!(bide yazmayı unuttum değişik cd lerdende yükledim aynı!!)
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
n/a İletim - 03/02/2004 : 19:54:08
arkadaşlar bende celeron 600,gf 4 mx 440 64,128mb sdram,52x cdrom,ve o kadarda iyi olmayan 10 gb hdd vartabii bu bilgisayarı nisanda en geç haziranda değiştircemde oyun hiç sorun çıkartmıyoeee
bu durumda
Faramir İletim - 30/01/2004 : 12:53:59
Bilgisayarını daha güzel yap ama saydığın özelliklerde Gta mutlaka çalışır.Hatta biraz daha kötüsünde bile.
ilkayuydu İletim - 23/01/2004 : 08:28:23
anakartı değiştircem şimdi 865pe gigabyte bide 256mb ddr400mhz yapçam sonra bakalım nolcak
Turgay Atacan İletim - 18/01/2004 : 12:06:46
Bence sistemi formatlayıp baştan kur aynı sorun bendede vardı dün windows'u silip yeniden yükledim sorun çözüldü
Windows'u yükledikten sonra
Anakartının en son bios güncellemesini yap
Ekran kartında sürücü olarak Catalyst 3.7'yi kullan
Sanal belleği ram'inin 2 katı yap(bu sorunu çözmez ama ada değiştirmelerde hız artışı oluyor)
Gerekli bios ayarlarını yap
Yapabiliyorsan ekran kartının bios'unu güncelle(yalnız kartı bozma riskin var)
WoLoWoLo İletim - 17/01/2004 : 15:27:37
sen naap varya ;
git bi tane gta sitesine gir ( ama türkçe olsun. ) 1.1 update ini yap . bide ondan sora dene

0.03 Snitz Forums 2000