Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
K O N U ı N C E L E M E
ilkayuydu
İletim - 10/01/2004 : 21:47:19 ii akşamlar!!
baştan sistemimi yazıyorum p4 1.6 478 pin 40 gb harddisk 7200 rpm 845i giga-byte mainboard asus 52x cd rom / hp cd writer 256mb sdram 133mhz gigabyte ati radeon 9700pro 128mb ddr ram ekran kartı(ati radeon işlemcili) winxp pro/win 98 se genel özellikleri bunlar sorunum oyuna normal olarak giriyorum hatta ekran ayarları en düşükte bile deniyorum (default).ama hiç farkatmiyo oyun normal açılıyo 10 sn sonra oyun birden donuyo ve ctrl alt del bile çalışmıyo!!!.ekran kartının updatesi 1 tane var zaten onuda yaptım üzerine gta yı sonra 1.1 yamasını kurdum ama hiç fark etmedi!!ama eski ekran kartım radeon 7000ve yi takınca oyun sorunsuz çalışıyo!!ha bide directx 9 mi ne varya o zaten kendi cd lerinden çıktı(radeon9700pro’nun) onuda yükledim!!yine aynı sorun devam ediyo hiçbir hata codu filan vermiyo!!ilginiz için çok teşekkür ederim...zaten olmassada oynamayız napalım yani!!ha bu arada ekran kartımı beyenmeyen arkadaşlara söylürorum yeni çıkacak olan oyunlarda görüşürüz!!ekran kartı ısınıyor ama fazla değil!!yani en azından elimi yakan bir sıcaklığı yok!!bide diğer tüm oyunların grafik ayarları nerede olursa olsun sorunsuz çalışıyo!(bide yazmayı unuttum değişik cd lerdende yükledim aynı!!)
5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada)
n/a
İletim - 03/02/2004 : 19:54:08 arkadaşlar bende celeron 600,gf 4 mx 440 64,128mb sdram,52x cdrom,ve o kadarda iyi olmayan 10 gb hdd vartabii bu bilgisayarı nisanda en geç haziranda değiştircemde oyun hiç sorun çıkartmıyoeee bu durumda
Faramir
İletim - 30/01/2004 : 12:53:59 Bilgisayarını daha güzel yap ama saydığın özelliklerde Gta mutlaka çalışır.Hatta biraz daha kötüsünde bile.
ilkayuydu
İletim - 23/01/2004 : 08:28:23 anakartı değiştircem şimdi 865pe gigabyte bide 256mb ddr400mhz yapçam sonra bakalım nolcak
Turgay Atacan
İletim - 18/01/2004 : 12:06:46 Bence sistemi formatlayıp baştan kur aynı sorun bendede vardı dün windows'u silip yeniden yükledim sorun çözüldü Windows'u yükledikten sonra Anakartının en son bios güncellemesini yap Ekran kartında sürücü olarak Catalyst 3.7'yi kullan Sanal belleği ram'inin 2 katı yap(bu sorunu çözmez ama ada değiştirmelerde hız artışı oluyor) Gerekli bios ayarlarını yap Yapabiliyorsan ekran kartının bios'unu güncelle(yalnız kartı bozma riskin var)
WoLoWoLo
İletim - 17/01/2004 : 15:27:37 sen naap varya ; git bi tane gta sitesine gir ( ama türkçe olsun. ) 1.1 update ini yap . bide ondan sora dene