AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 Oyunlar Genel
 Oyun Yapımı
 Game Maker 'de kullnılan dil (scripler)

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
TrGaMeDesing İletim - 11/05/2005 : 18:19:42
merabalar bu programı aslında ilk olarak 200 yılında keşfettim ama çok sade geldiği için ilgilenmedim basit 2D tarzı oyunlar yapmak için ideal şimdi ise görüyorumki mark owermars programı geliştirmiş ve 6 sürümünü piyasaya sürmüş 3dsmax , psd ve daha bir çok popüler grafik pram uzantıları destekliyor...kısaca program çok güzel olmuş ever bu kısa konuşmadan sonra benim sormak istediğim game maker de kullanılan scripler (kodlar) hangi dilde yazılmışbilen varmı..... :D


örnek

// Turn rocket against enemy.
my_direction = point_direction(x + sprite_width / 2, y + sprite_height / 2, mouse_x, mouse_y);
// Accelerate in the new direction.
motion_add(my_direction, 1);
// Adjust speed to max speed.
speed = min(speed, 13);

// Select sprite image to be shown.
image_single = floor(((my_direction + 5.625) mod 360) / 11.25);



başkabir örnek

// Multiplayer variable definitions
// 100 - Ship 1 x
// 101 - Ship 1 y
// 102 - Ship 1 speed
// 103 - Ship 1 direction
// 104 - Ship 1 my_direction
// 105 - Ship 1 myArmor
// 106 - global.Ship1Score
// 107 - Ship 1 exploding
// 108 - Ship 1 visible
// 109 - Ship 1 WeaponState
// 110 - Ship 1 WeaponType
// 111 - Ship 1 BombAmmo
// 112 - Ship 1 RocketAmmo
// 113 - Ship 1 RammerAmmo

// 200 - Ship 2 x
// 201 - Ship 2 y
// 202 - Ship 2 speed
// 203 - Ship 2 direction
// 204 - Ship 2 my_direction
// 205 - Ship 2 myArmor
// 206 - global.Ship2Score
// 207 - Ship 2 exploding
// 208 - Ship 2 visible
// 209 - Ship 2 WeaponState
// 210 - Ship 2 WeaponType
// 211 - Ship 2 BombAmmo
// 212 - Ship 2 RocketAmmo
// 213 - Ship 2 RammerAmmo

// 300 - Bomb 1 x
// 301 - Bomb 1 y
// 302 - Bomb 1 speed
// 303 - Bomb 1 direction

// 400 - Bomb 2 x
// 401 - Bomb 2 y
// 402 - Bomb 2 speed
// 403 - Bomb 2 direction

// 500 - Rocket 1 x
// 501 - Rocket 1 y
// 502 - Rocket 1 speed
// 503 - Rocket 1 direction

// 600 - Rocket 2 x
// 601 - Rocket 2 y
// 602 - Rocket 2 speed
// 603 - Rocket 2 direction

// 700 - Powerup x
// 701 - Powerup y

// Multiplayer messages

// Message 1 - Fire ship 1 weapon
// Message 2 - Fire ship 2 weapon
// Message 3 - Ship 1 destroyed
// Message 4 - Ship 2 destroyed
// Message 5 - Detonate ship 1 weapon
// Message 6 - Detonate ship 2 weapon
// Message 7 - A ship weapon has changed
// Message 8 - Powerup (destroy/create, nr, x, y, speed, direction)
//			0 - destroy, 1 - create


global.Ship1Inited = false;
global.Ship2Inited = false
global.Ship1Score = 0;
global.Ship2Score = 0;

// Registry settings:
// engineTracksOn : Engine tracks on true/false
// lastIPAddress : Last entered IP Address

// Options defaults
if (registry_exists("engineTracksOn"))
{
	global.engineTracksOn = registry_read_real("engineTracksOn");
}
else
{
	global.engineTracksOn = false;
}

// IP Address
if (registry_exists("IPAddress"))
{
	global.IPAddress = registry_read_string("IPAddress");
}
else
{
	global.IPAddress = "0.0.0.0";
}

global.LastRooms = 0;
global.InterfaceBombSpeed = 7;

// Init some more constants
global.Text1PositionX = 500;
global.Text1PositionY = 5;
global.Text2PositionX = 10;
global.Text2PositionY = 5;

global.Bar1PositionX = 690;
global.Bar1PositionY = 30;
global.Bar2PositionX = 0;
global.Bar2PositionY = 30;

global.Pad1PositionX = 700;
global.Pad1PositionY = 55;
global.Pad2PositionX = 10;
global.Pad2PositionY = 55;

global.Weapon1PositionX = 722;
global.Weapon1PositionY = 95;
global.Weapon2PositionX = 32;
global.Weapon2PositionY = 95;

mouse_continuous = 0;

// Set some multiplayer globals.
global.MT_Hotseat = 0;
global.MT_IPX = 1;
global.MT_TCPIP = 2;
global.MT_Modem = 3;
global.MT_Serial = 4;



evet bu kodlar hangi dilde yazılmış bilen arkadaşların yardım etmeleri dileği ile :)
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
Bellerophon İletim - 01/05/2006 : 01:01:50
bunun dili C/C++ tarzında basite indirgenmiş bir Script dili...
Dreamwalker İletim - 30/04/2006 : 18:18:33
GM' in script dili GML (Game Maker Language) diye yazmis sitede.
gamestr İletim - 30/04/2006 : 09:05:52
Ben 1 Tane Biliyom Oda Resim Fareyi Takip Ediyo
daviddor İletim - 15/05/2005 : 15:40:50
pascal delphi dili bu kodlardan ne dediğini anlarım
TrGaMeDesing İletim - 14/05/2005 : 17:33:08
bilen yokm yaw koca forumda :=)

0.05 Snitz Forums 2000