AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 Oyunlar Genel
 Oyun Yapımı
 Oyun Yapmak İçin İdeal Programlar Nelerdir?

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
fatih_ünal İletim - 24/11/2004 : 15:21:04
Merhaba Herkezlere arkadaşlar anladım herkez değişik değişik progra ismi yazıyor ama birde şöy tam kullanışlı oyun yapım programlarını yazabilirmisiniz .
HAAAAAAAAAAAAAAAAA birde C++
C nedir _ saolun
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
dark_knight İletim - 28/02/2005 : 20:55:08
Hiçbir doğru düzgün oyun (ya da benim bildiğim oyunlar) bir haftada bitmemiştir. Oyun yapmak için programcılar, 3d tasarımcıları, senaristler, testçiler ve aklıma gelmeyen onlarca görevde çalışılması, üstelik de herkesin kendi alanında uzman sayılabilecek kadar iyi olması gerekir.

Hemen Half-Life 2 örneği aklıma geldi. Half-Life 2'nin yapımı hepinizin bildiği gibi 7 yıl sürdü. 7 yıl boyunca insanlar sadece bir oyun üzerinde çalıştı. Ama sonuç : 2004 yılının (ve bence son 5 yılın) en iyi oyunu.

Diyeceğim oyun yapmak kolay olmak şöyle bir dursun, zordur. Eğer programlamayla biraz ilgilenir ve ufak birkaç program yazabilirseniz oyun yapmanın ne kadar zor olduğunu görürsünüz.

Eğer tam anlamıyla bir oyun yapmak ve bu işe yıllarınızı verecekseniz öncelikle başlamanız gereken, hangi işi yapacağınız. Oyunun yazılım kısmıyla mı ilgileneceksiniz yoksa 3d tasarımıyla mı? Seçiminiz yazılımsa C, C++ gibi dilleri ayrıntılarına kadar öğrenmeli (söylemesi kolay), 3d kısmıysa kendinizi 3DSMAX, Maya, AutoCad gibi tasarım programlarında geliştirmelisiniz. Seçim sizin
fcalis93 İletim - 28/02/2005 : 18:25:55
YA BU OYUN YAPMAK NE KADAR ZORMUŞ BE YA DA BENİM İÇİN ÇOK ZORDUR
fatih_ünal İletim - 14/12/2004 : 21:38:54
Üzgünüm Kardeşim ben kaçmadım aksine daha çok üstüne gitmeye başladım ama kendimi yeni yeni geliştiriryorum.Aslında GMAX dersleri veren bir site arıyordum ben
HellScream İletim - 14/12/2004 : 16:03:03
Fatih kardeşim sanırım bu ufak konferanstan sonra koşarak kaçmıştır.Tıpkı bir zamanlar benim program kodunun ne olduğunu öğrendikten sonra kaçmam gibi.
Avaris İletim - 25/11/2004 : 00:32:30
Kod? Program kodu mu? Eh en basit örnek Basic'den vereyim. QBasic'de

10 PRINT "Avaris"
20 GOTO 10

gibi basit bir programcık yazıp çalıştırırsanız ekrana sürekli Avaris yazacaktır. Aslında ingilizceniz varsa gayet "okunabilir" bir programdır. Elbette işler büyüdükçe kodunuz da karmaşık ve uzun olur. Oyunlar için, oyununa bağlı olarak, onbinlerce satır içeren programlar yazmak gerekebilir.

0.03 Snitz Forums 2000