|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
K O N U ı N C E L E M E |
hannibaldark |
İletim - 16/03/2007 : 13:08:02 Merhaba arkadaşlar. Ben 3B oyunlarda kullanılan vektörel hesaplarla kafayı yemiş durumdayım. Bir kamera ve bir matrix yaptım. Ancak sadece Y rotasyonu (Y eksenine dik olan dönme) yapabiliyorum. X ve Z rotasyonu işin içine bir türlü sokamadım. Bana 3B rotasyon matematiğini anlatabilirmisiniz ? Gelebildiğim son nokta: http://rapidshare.com/files/20949264/My3d.rar.html br /
Program QB4.5 dilinde yazıldı. Sonra FreeBasic dili ile SVGA ve Mouse support eklenip compile edildi.
|
2 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
Dreamwalker |
İletim - 28/03/2007 : 12:45:08 Benim monitor 800x600 altini gostermiyor genelde (ozellikle 640x480), o yuzden goremedim ornegi. Y degeri yerine X degerini degistirince nasil donemiyorsun bilmiyorum, ancak QB de hic denemedigimden dolayi direk yardim edemeyecegim.
http://qbnz.com/pages/downloads/index.html http://www.petesqbsite.com/sections/tutorials/tutorials.shtml
Bu sitelerde zaten yuzlerce ornek var. Umarim isine yarar.
|
hannibaldark |
İletim - 19/03/2007 : 13:57:09 Neyse, ben kasmaya devam :( |
|
|
|