AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 Oyunlar Genel
 Oyun Yapımı
 Vektörel Oyunlar
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

hannibaldark
Üye



Turkey
İleti 3

İletim - 16/03/2007 :  13:08:02  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Merhaba arkadaşlar. Ben 3B oyunlarda kullanılan vektörel hesaplarla kafayı yemiş durumdayım. Bir kamera ve bir matrix yaptım. Ancak sadece Y rotasyonu (Y eksenine dik olan dönme) yapabiliyorum. X ve Z rotasyonu işin içine bir türlü sokamadım. Bana 3B rotasyon matematiğini anlatabilirmisiniz ?
Gelebildiğim son nokta:
http://rapidshare.com/files/20949264/My3d.rar.html br /

Program QB4.5 dilinde yazıldı. Sonra FreeBasic dili ile SVGA ve Mouse support eklenip compile edildi.


Zeka, eldeki bilgilerle, amaca ulasmaktaki en kisa yoldur...

hannibaldark
Üye



Turkey
İleti 3

İletim - 19/03/2007 :  13:57:09  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Neyse, ben kasmaya devam :(

Zeka, eldeki bilgilerle, amaca ulasmaktaki en kisa yoldur...
Sayfanın En Üstüne Git

Dreamwalker
Seçkin Üye

USA
İleti 257

İletim - 28/03/2007 :  12:45:08  Bilgileri Göster  Dreamwalker için bir ICQ İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Benim monitor 800x600 altini gostermiyor genelde (ozellikle 640x480), o yuzden goremedim ornegi. Y degeri yerine X degerini degistirince nasil donemiyorsun bilmiyorum, ancak QB de hic denemedigimden dolayi direk yardim edemeyecegim.

http://qbnz.com/pages/downloads/index.html
http://www.petesqbsite.com/sections/tutorials/tutorials.shtml

Bu sitelerde zaten yuzlerce ornek var. Umarim isine yarar.
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.03 Snitz Forums 2000