AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 Grand Theft Auto
 vice cityde problem pls yardım
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 3

Rmn
Seçkin Üye

Turkey
İleti 161

İletim - 17/01/2004 :  00:25:18  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
hp cd-writer en buyuk ozelliklerinden biri kendi cd-r leri dışında pek cd okumamaları bunu biliyor muydun? ayrıca Taiwana gidip o kadar yorulmana gerek yoktu zaten bizim aldığımız tum donanım urunlerinin %85 i taiwan da uretiliyo.
Sayfanın En Üstüne Git

WoLoWoLo
Üye



Turkey
İleti 402

İletim - 17/01/2004 :  15:27:37  Bilgileri Göster  WoLoWoLo için bir ICQ İletisi Gönder  WoLoWoLo'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
sen naap varya ;
git bi tane gta sitesine gir ( ama türkçe olsun. ) 1.1 update ini yap . bide ondan sora dene

" Geç gelen teselli , idamdan sonraki affa benzer... "
Sayfanın En Üstüne Git

Turgay Atacan
Seçkin Üye



Turkey
İleti 285

İletim - 18/01/2004 :  12:06:46  Bilgileri Göster  Turgay Atacan'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Bence sistemi formatlayıp baştan kur aynı sorun bendede vardı dün windows'u silip yeniden yükledim sorun çözüldü
Windows'u yükledikten sonra
Anakartının en son bios güncellemesini yap
Ekran kartında sürücü olarak Catalyst 3.7'yi kullan
Sanal belleği ram'inin 2 katı yap(bu sorunu çözmez ama ada değiştirmelerde hız artışı oluyor)
Gerekli bios ayarlarını yap
Yapabiliyorsan ekran kartının bios'unu güncelle(yalnız kartı bozma riskin var)

Türk demek Türkçe demektir.Ne mutlu Türküm diyene!
Turgay Atacan'ın biriminden saygılarla
Sayfanın En Üstüne Git

ilkayuydu
Üyeliği Kilitli



Turkey
İleti 0

İletim - 23/01/2004 :  08:28:23  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
anakartı değiştircem şimdi 865pe gigabyte bide 256mb ddr400mhz yapçam sonra bakalım nolcak

sen hayallerimi süsleyen melektin ama şimdi beni bırakıp giden ineksin :-)) MR.VERCETTİİİİ
Sayfanın En Üstüne Git

Faramir
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 30/01/2004 :  12:53:59  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Bilgisayarını daha güzel yap ama saydığın özelliklerde Gta mutlaka çalışır.Hatta biraz daha kötüsünde bile.
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 3 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.06 Snitz Forums 2000