AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 Oyunlar Genel
 Oyun Yapımı
 Selçukular (Seljuks) 2D Turn based strateji oyunu
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 3

Dreamwalker
Seçkin Üye

USA
İleti 257

İletim - 29/12/2006 :  08:09:16  Bilgileri Göster  Dreamwalker için bir ICQ İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
En cok satan strateji oyunlari listesinin Starcraft ve Warcraft gelir, bilgine sunulur.

Visual basic ile yapilir tabii neden olmasin... Ancak bosuna sistem kaynaklarini tuketecek, bir oyuncunun sahip oldugu eleman sayisina baya bir kisitlama getirmek zorunda kalacaksin. Sadece kucuk harita olacak oyun. Bana pek mantikli gelmiyor, ama neden olmasin, sonucta hobi degil mi? Kolay gelsin.
Sayfanın En Üstüne Git

warchild
Üye



Turkey
İleti 6

İletim - 13/01/2007 :  14:55:21  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Amacım hobi değil.Gerçek bir oyuncuyum.4-5 yıldır Lan ve Microsoft Zone üzerinden Age of Empires oynarım.Stronghold,Medieval,Rome Total aşinasıyım.Benim bu işime hobi olarak bakmamak lazım.Diğer konu bahsettiğim gibi oyunun kapasitesi fazla yüksek olmayınca (yani gerçek zamanlı savaş görüntüleri,askerlerin 3D olarak savaştırılması gibi) Visual Basic için yazılmış grafik motorları yeterli oluyor.Daha fazla için google'da Visual Basic tabanlı grafik motorlarını araştırmanızı tavsiye ederim.

2D Render desteği veren Visual Basic grafik motorları aynı zamanda ateş,duman,patlama gibi görsel efektlerde de oldukça başarılılar her ne kadar oyunda bunları kullanma gibi bir durum fazla söz konusu olmasa da.

C++'a yönelme konusu beni de düşündürmedi değil.Son günlerde acaba C++ mı kullansam diye düşünüyorum.Öncelikle bilgilerimi bu konuda pekiştirmem gerekir.C++'a hakim olacak derecede kendimi geliştirmeliyim ondan sonra oyun yazmaya başlayabilirim aksi taktirde ortaya kötü birşey çıkar.



http://www.mydanoz.net/download/cagan_photo/seljuks.jpg
http://www.mydanoz.net/download/cagan_photo/seljuks2.jpg
Sayfanın En Üstüne Git

Avaris
Yönetici

Turkey
İleti 1976

İletim - 13/01/2007 :  16:07:01  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Esas işiniz oyun yapımı değilse, yani bundan para kazanmıyorsanız, bu konuya hobi/amatör olarak bakmak normaldir :). Hobi/amatör kötü demek değildir bu arada.

Bir de küçük bir eleştiri, resimler güzel gözüküyor ama İngilizce bir kelimeyi Yunan harfleri ile yazmak bana fazlasıyla itici geldi. Kişisel fikrimdir.

Deniz Turgut
Yazar
Sayfanın En Üstüne Git

warchild
Üye



Turkey
İleti 6

İletim - 14/01/2007 :  12:28:41  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Ha eğer o anlamda dediyseniz tabiki bu doğaldır.Bu konuda sizinle aynı fikirdeyim...

Ancak bana Yunan düşmanlığınız olmadığını ispatlamanız için bunların da iğrendirici olduğunu söylemenizi istiyorum.

Television:Televizyon,Mission:Misyon,Actual:Aktüel,Body:Badi,Mixer:Mikser ... ve daha binlercesi...
Sayfanın En Üstüne Git

Avaris
Yönetici

Turkey
İleti 1976

İletim - 14/01/2007 :  12:55:44  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Yunan düşmanlığı mı? :)

Aktardığınız kelimelerin çoğu İngilizce ve Franszca kökenli. Yunanistan ile bir ilgisi yok. Türkçe karşılıkları olduğu kalde bunların kullanılması da gözüme fazlasıyla batar.

Ama konu o değil. Türkçe bir kelimeyi Kiril alfabesi ile yazsaydanız, yine itici bulurdum. Veya Yunanca bir kelimenin Latin (font, karakter sorunları olmadığı sürece elbette) alfabesi ile yazılması da aynı düzeyde itici.

Bu arada zaten yazımız da pek doğru değil :). w sesine karşılık gelsin diye koyduğunu w karakteri Yunanca'da "o" diye okunur. . h niyetine koyduğunuz karakter ise "eta" diye geçer ve kabaca "e" gibi okunur. Muhtemelen c yerine koyduğunu X karakteri de "ch" sesini çıkartmaya yeterlidir ama "child" derken çıkan "ç" sesi yerine "kh" benzeri bir ses çıkar. Yani oraya koyduğunuz şey "oarcheild" gibi birşey olacak. Bir kelimeyi kendi alfabesi dışında yazmamak için başka bir sebep size :).

Deniz Turgut
Yazar
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 3 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.03 Snitz Forums 2000