|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
K O N U ı N C E L E M E |
UA_1991 |
İletim - 23/02/2006 : 15:23:49 2140,2150 ve artık 2160'a geldik.
2160 diğer oyunun bittiği yerden devam ediyor. Dünya en sonunda yok oluyor ve ırklarımız başka yerlere gidiyor. Oyunda bulunan 4 farklı tür ED (Eurasian Dynasty), LC (Lunar Corporation), UCS (United Civilized States) ve Aliens olarak isimlendirilmiş. Her ırkın kendine ait bir hikayesi var. UCS tamamen robotlardan oluşma ve Mars’a yerlemiş. Amacı teknolojisini geliştirip sonrada imparatorluk kurmak. Yaratıklar (Aliens yaratıklar olarak artık söz edeceğim!) Mars gezegenine önceden yerleştirilmişlerdir. Fakat derin bir uykuya yatmışlardır. UCS’nin gelmesi ile uyanırlar ve mücadeleye başlarlar. Hepsinin birbiri ile bağlantılı ve farklı amacı var. Tüm Campaing’leri oynayın derim.
Single Player’da klasik görevler bulunuyor. Düşman üssünü yoket, şu kişiyi kurtar, düşman saldırdı savun vb... şekilde gidiyor. Earth 2160 bunları daha farklı yollardan yaptırarak, sıkıcı olmasını engellemeye çalışıyor ve biraz başarıyor. Monotonluğu atan en önemli faktör taktiksel değişiklik. Oyunda gece gündüz kavramı bulunuyor ve hem grafiksel hem de oynanış açısından bir hayli etkili. Gündüzleri çok kuvvetli olan bir birim, geceleri ise etkisiz olabiliyor. Karanlıkta düşman üssüne ani baskın yaparak onları yok edebiliriz. Birimlerimiz gece etrafı görmek için projektörlerini yakıyorlar. Işıkların yanması sizin yerinizi belli edebiliyor. Rakibiniz sizi görüp saldırabiliyor. Gece – Gündüz döngüsü multiplayer’da çok işe yarıyor. Taktik değişiklikleri oynanabilinirliği yükseltiyor. Sadece taktik olarak değil, görüntü olarak da görsellik katıyor.
Link Silindi'dan alıntıdır. |
|
|
|