|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| cruel_kemal |
İletim - 02/05/2004 : 02:19:36 vice city de oyun gırafikleri birbirinin içine giriyodu patch 1.1 i indirdim ama nasıl çalıştırıcağımı bilmiyorum. (kurmuyo hata veriyo) |
| 3 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| cruel_kemal |
İletim - 02/05/2004 : 21:53:27 tamam hallettim crack ı yapmadan patch ı kurmam gerekiyormuş |
| cruel_kemal |
İletim - 02/05/2004 : 11:38:39 ekran kartım 9800 pro.oyunu yaparken adamlar bozuk yapmışlar.patch ı yüklemeyi bilen yazabilirmi?
|
| Rappier |
İletim - 02/05/2004 : 05:18:07 Senin sorunun oyunun versiyonundan değilde ekran kartından kaynaklanıyor olmalı. Ekran kartının markası nedir yazsaydın daha yararlı olurdu ama bence sen ekran kartının yeni driver'larını bul ve yükle. |
|
|
|