Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
K O N U ı N C E L E M E
mertdeniz
İletim - 31/01/2004 : 22:56:46 oyunun yüzde 50 sine geldim.hiç görev yeri kalmadı.bütün arsalarıda aldım.görevlerini bitirdim.ne yapmam lazım?iki haftadır burada kaldım.HELP ME!!!!
5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada)
mertdeniz
İletim - 02/02/2004 : 11:32:59 dedikleriniz gerçekten işe yaradı.çok teşkürler
falamir
İletim - 01/02/2004 : 20:29:57 Bir kaç msj daha atarsan uyarım daha da altlarda kalacak ama bu uymamak için yine de neden değil, daha dikkatli oluna Faramir!!
Faramir
İletim - 01/02/2004 : 20:19:23 Bence de daha iyiymiş.
Faramir
İletim - 01/02/2004 : 20:12:05 Aslında gizli paket toplamak saçma bişey.Ya şehirde gezip katliam yapcan,ya küçük görevleri yapcan,ya da oyunu silcen.Zaten Gta:San Andreas kısa zamanda çıkacak.
falamir
İletim - 01/02/2004 : 20:10:39 Faramir, msjına eklemek istediğin bi ayrıntı olursa, yeni bir msj yerine edit fonksiyonunu kullanabilirsin (hatta kulanman tavsiye oluna). Mesaj tarihinin yanında...