|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| i145_ |
İletim - 17/06/2003 : 18:54:39 arkadaşlar GTA Texter V0.9 programını kullanarak vice citynin turkçesini yaptım isteyenler bana mail atabilir programı indirmek için gerekli adres http://www.gta3.gamigo.de/index.php4?page=showfiles&catid=24&sortby=date |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| mca@mca |
İletim - 01/09/2003 : 15:05:11 ilker bey. cihanla yapcagınız radyoyu ne zaman yayınliyceksinüz |
|
|
|