|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
K O N U ı N C E L E M E |
THE_FAMERA |
İletim - 27/04/2006 : 21:24:21 Arkadaşlar işte ben de oyun yaptım.
Oyun Adı: Arı Savaşı
http://rapidshare.de/files/19074358/ari_savasi.zip.html
Oyun Adı: Trafik
http://rapidshare.de/files/19356449/Trafik.sfx.exe.html
Oyun Adı: Şekil Oyun
http://rapidshare.de/files/19446993/Sekil__oyun.rar.html
|
5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
mj |
İletim - 03/05/2006 : 12:58:15 alıntı: Bellerophon tarafından yazılan:
mj sana katılıyorum... yıllardır programlama ile uğraşıyorum(yaklaşık 7 senedir) ve daha bugün oyun programlamaya geçtim artık. daha şimdiden oyunun grafik tasarımını nasıl en hızlı ve en kaliteli düzeyde yaparım diye düşünmeye başladım:)) eklemem gerekirse visual c++ 6.0 ve grafikler için ise photoshop + 3d studio max kullanıyorum(ikisinde de profesyonelim.. her ne kadar 3dsmax de modellemede baya zorlansamda:) ) ayrıca oyun programlamayı bırakın siz, daha bu iş için en basitinden bir visual basic 6.0 öğrenmeye başlayın. o hiç değilse görsel olduğu için basite indirgenmiştir. sürükle bırak mantığına dayanır. delphi de öğrenebilirsiniz. tercihe göre... ama size tavsiyem asla 1-2 yıl programlama temeliniz olmadan, bir kaç yazılım yazmadan c ve c tabanlı dillere adım atmayın! çakılır kalırsınız! sonra programcılıktanda soğursunuz! ben hatırlıyorum. lise yıllarımda c ye geçmiştim. bazı abilerim benimle balatayı sıyırmışsın şeklinde alay etmişlerdi. bende onlara inat kendimi geliştirdim ve şimdi bu noktadayım. Allah'ıma ne kadar şükretsem şükründen acizim... hiç olmadı grafik tasarımına veya arkadaşın dediği gibi 3D animasyona adım atın... eğer ticari anlamda oyun piyasasına girme ciddiyeti içerisindeyseniz dediklerimi göze alın derim. daha yaşınız küçük, atacağınız adımları yavaşlatmanız sizin yararınıza olacaktır! dolayısıyla gamemaker ile bu gemi yürümez. kolay gele...
dostum bende sana katılıyorum.bende programlama ile 4 senedir(ama profesyonel anlamda...bazı arkadaşlar gibi amatorun amatoru degil..) uğraşıyorum.. bazı şeylere ulaşmak için malesef başka şeylerden odun evrmek gerekiyor.... |
THE_FAMERA |
İletim - 03/05/2006 : 12:07:34 onlar ateş etmiyorlar arı kendi iğresini atıyor ateşide iğne gibi yapmaya çalıştım.diğer arılara vurunca ölüyorlar. |
sith_lord |
İletim - 03/05/2006 : 09:25:34 alıntı: zıpzıp tarafından yazılan:
FAMERA sen game makerdaki 1945 oyununun girişini ve spritelerini deiştirmişin o kadar. Can ve skor göstergesi, sağ alttaki resim, müzikler falan deişmemiş. Yani ben hiç booooom diye patlayan arı görmedim. Duymadım da. tamam güzel olmuş ta düşman arıların ateşlerini çizgi yapmasaydın daha iyi olurdu. Sen en iyisi bunu düzelt tamam mı hem fikir iyi de daha deiştir müthiş olacak.
katılıorum birde hiç arılar ateş edermi? |
aYDeDe |
İletim - 03/05/2006 : 09:07:58 peki mj ve Bellerophon siz oyun yapmayın ama burda oyun yapmak isteyen birçok kişi var siz yapın 3D animasyonlarınızı  |
Bellerophon |
İletim - 03/05/2006 : 03:13:04 mj sana katılıyorum... yıllardır programlama ile uğraşıyorum(yaklaşık 7 senedir) ve daha bugün oyun programlamaya geçtim artık. daha şimdiden oyunun grafik tasarımını nasıl en hızlı ve en kaliteli düzeyde yaparım diye düşünmeye başladım:)) eklemem gerekirse visual c++ 6.0 ve grafikler için ise photoshop + 3d studio max kullanıyorum(ikisinde de profesyonelim.. her ne kadar 3dsmax de modellemede baya zorlansamda:) ) ayrıca oyun programlamayı bırakın siz, daha bu iş için en basitinden bir visual basic 6.0 öğrenmeye başlayın. o hiç değilse görsel olduğu için basite indirgenmiştir. sürükle bırak mantığına dayanır. delphi de öğrenebilirsiniz. tercihe göre... ama size tavsiyem asla 1-2 yıl programlama temeliniz olmadan, bir kaç yazılım yazmadan c ve c tabanlı dillere adım atmayın! çakılır kalırsınız! sonra programcılıktanda soğursunuz! ben hatırlıyorum. lise yıllarımda c ye geçmiştim. bazı abilerim benimle balatayı sıyırmışsın şeklinde alay etmişlerdi. bende onlara inat kendimi geliştirdim ve şimdi bu noktadayım. Allah'ıma ne kadar şükretsem şükründen acizim... hiç olmadı grafik tasarımına veya arkadaşın dediği gibi 3D animasyona adım atın... eğer ticari anlamda oyun piyasasına girme ciddiyeti içerisindeyseniz dediklerimi göze alın derim. daha yaşınız küçük, atacağınız adımları yavaşlatmanız sizin yararınıza olacaktır! dolayısıyla gamemaker ile bu gemi yürümez. kolay gele... |
|
|
|