PRAG ŞATOSU 3 - GEORGE İÇERİDE

George'layız, düz ilerleyip sağ taraftaki duvara tırmanın ve kapıyı kontrol edin. Kilitli olacak. Aşağıya inin ve yolun sonundaki kasayı demin tırmandığınız duvarın karşı tarafındaki duvara yaslayın ve kasanın üzerinden duvara tırmanın. Burada karşınıza çıkan kapı da kilitli. Sağ taraftan devam edin ve yolunuza çıkan heykeli aşağıya iterek yolu açın. Yolun daraldığı yerde duvara yaslanarak karşı tarafa geçin. Balkona gelince duvardan sarkıp aşağıya atlayın ve duvarın sağındaki uzun boruya tutunarak diğer tarafa geçin. Açık pancereden içeri girin ve duvardaki eski lambayı inceleyin. İçinde yağ var. Lambayı kapatıp sandıkların olduğu platforma çıkın. Sol köşede kasaların kapattığı bir giriş göreceksiniz. Kasaları oynatarak girişi açın (iki kasanın üsttekini duvara itin, üstü boşalan kasayı diğer kasaların yanındaki boşluğa dayayın. Deliği kapatan kasayı çekebilirsiniz). Delikten girin ve merdivenlerden aşağıya inin. Su borusunu kontrol edin ve teneke fincanı alın. Ağaçların arasına doğru yürüyün. Yerde metal bir mazgal demiri göreceksiniz. Açmayı deneyin fakat çok sıkışmış ve açılmıyor. Geldiğiniz yoldan lambanın olduğu odaya geri dönün. Lambayı açın ve teneke fincanı lambada kullanıp yağ doldurun ve mazgalın olduğu yere geri dönüp yağı mazgal demirinde kullanın. Sonra aşağıya inin. Tekrar Nico'ya dönüyoruz.

PRAG ŞATOSU 4 - NICO İÇERİDE

Sol tarartaki masada oturan nöbetçiyle konuşun. Bruno hakkında soru sorup nerede tutulduğunu öğrenin. Kapıyı inceleyin. Bir kart okuyucu olduğunu göreceksiniz. Diğer nöbetçilerle konuşun ve ana kapıdan dışarı çıkın. Buradaki nöbetçilerle de konuşun ve sağ taraftan devam edin. George'un Nico'ya kapıyı açtığı yerdeki nöbetçiyi bulmalıyız. İsterseniz karşınıza çıkan nöbetçinin sağ yada sol tarafındaki boşluklardan ilerleyin, isterseniz George'un kullandığı yoldan kasaları kullanarak duvardan diğer tarafa geçin. Nöbetçiyi bulduğunuz zaman size onaylanmamış güvenlik kartı verecek. Nöbetçinin bulunduğu yerden ana girişe gelin ve ana kapıdan girin. Kartı kapıda kullanın (kapıyı inceleyip PageUp tuşuna basın). Karşı taraftaki odaya gidin (bilgisayar odası) ve bilgisayarın başındaki kadından kartı onaylamasını isteyin. Onaylanmış güvenlik kartını alın ve tekrar kapıya dönerek kullanın (PageUp). Kapıdan girin ve ilerleyin. Yolun yarısında Nico bir gölge görecek ve yangın tüpünü alacak. Bundan sonra George ile devam edeceğiz.

PRAG ŞATOSU 5 - GEORGE İÇERİDE

Çamaşırhanedeyiz, çıkış kapısını inceleyin, bozuk çamaşır makinasını, deterjan torbalarının yanındaki yük arabasına taşıyın ve arabayla kapıyı kırın. İlerlemeye devam edin, ikinci soldan dönün ve kapıyı inceleyin, bir kart okuyucusu da bu kapıda var. Düz devam edin, sürpriz buna denir. Nico'nun yangın tüpü, George'un kafasında patlayacak. Nico ile konuşun. Sol taraftan devam edin ve yolun sonunda nöbetçinin beklediği yere kadar gelin. Kart okuyucusunun olduğu kapıya geri dönün. Kapıyı tekrar inceleyin ve envanterden Nico'yu seçin. Size kapıyı açacak. Odadaki dolaptan üniformayı giyin ve nöbetçinin olduğu yere geri dönün. Nöbetçi kapıyı açacak. Karşınıza çıkan kapı da bir şifre ile açılıyor. Kasaların olduğu hücreye gidin. Üst tarafta demir bir pencere göreceksiniz. Kasaları kullanarak pencereye çıkın. İçeride Bruno'yu göreceksiniz, onunla konuşun ve videoları seyredin. Susarro ve Petra gizli bir geçitten dışarı çıkacaklar. Pencereyi inceleyin ve envanterden gümüş parayı seçerek pencerede kullanın. Pencere George için dar gelecek. Envanterden Nico'yu seçin. O size içeri girip şifreli kapıyı açacak. Kapıdan girip odayı inceleyin. Susarro'nun masasını inceleyin, gizli bir düğme bulacaksınız. PageUp tuşunu kullanarak düğmeye basın. Kitaplıktaki gizli kapı açılacak, ilerleyin. Bruno'nun helikoptere bindirildiğini ve helikopterin havalandığını görüyorsunuz. Bölüm burada sona eriyor.

GEORGE - MONTFAUCON

Vernon'un evindeyiz. Konuşmalar bitince George Montfaucon'a gidiyor (burası Broken Sword oyunun başladığı yer. Yani ilk oyundaki palyoçonun bombayı patlattığı yer. Seriyi oynayanlar hatırlayacaklardır). Etrafı inceleyin. inşaat iskelesinin birinci katında bir ip var (çok dikkatli bakmazsanız belli olmuyor). İskeleye tırmanınca tuvalet bekçisi kadın polis çağıracağını söylüyor ve ipi alamıyorsunuz. Simdilik kalsın. Kadınla konuşun ve kamyonun arka tarafında kalan kanalizasyon kapağını inceleyin. Hemen karşıda duran işçi çantasına bakın. Çantada kanalizasyon kapağının anahtarı olduğunu göreceksiniz. Kamyonun yanına gidin ve içinde uyuyan şöförü uyandırmaya çalışın. Sonra işçinin çalıştığı makinayı kapatın. İşçi arkasını dönüp makinayla uğraşmaya başlayınca çantadan kapak anahtarını alın ve kanalizasyon kapağında kullanın. Açmaya gücünüz yetmiyor. Tuvaletlerin olduğu yere gidin ve pisuvarlardan birini kullanın. Kadınla pisuvar hakkında konuşun. O kontrole gidince hızlı bir şekilde iskeleye tırmanın ve en üst kata çıkıp aşağı sarkın. İskelenin birinci katından ipi alın ve kanalizasyon kapağının yanına gidin. Envanterde ip ile kapak anahtarını birleştirip kamyonun arkasına bağlayın. Sonra işçinin yanına gidin ve onunla şöför hakkında konuşun. Şöförün depremden çok korktuğunu öğreneceksiniz. Şöförle tekrar konuşmayı deneyin. Ara videoları seyredin ve açılan kapaktan kanalizasyona inin.

İlerleyince bir kurukafa göreceksiniz. George'u bayıltan silindir taşı kurukafada kullanın ve açılan kapıdan düz devam edin (solda bir ayrım var, dönmeyin). Yolun sonunda nöbetçileri dinleyin ve geri dönüp biraz evvel dönmediğiniz yol ayrımından devam ederek yerde kan izlerinin oldugu yere kadar gelin. Kanları takip ederek cesetlerin bulunduğu odaya ulaşacaksınız. Etrafı inceleyip kapının yanındaki cesetten demir anahtarı alın. Mikrodalga fırına bakın. Ayarlama düğmesini göreceksiniz (basmayın). Oyunun en zor yerlerinden birine geldik. İlk olarak envanterde demir anahtarı seçecek konuma getirin. Karşı taraftaki odayı inceleyin. Sonra aşağıya doğru yürüyün. Yemek yiyen nöbetçiyi göreceksiniz. Mikrodalga fırının olduğu odaya dönün ve fırının düğmesine basıp hızlı bir şekilde karşı taraftaki odaya gidin. Nöbetçi fırının alarmını duyup fırının yanına gelecek. Hemen kapıyı S tuşuyla kapatın ve demir anahtarı kullanarak kapıyı kilitleyin. Nöbetçinin yemek yediği odaya gidip etrafı kontrol edip diğer kapıdan tünele girin,. Tünelin sonunda şarapların olduğu bir raf göreceksiniz. Rafa yaklaşıp incelediğiniz zaman yerde kan olduğunu göreceksiniz. Rafta 5 adet şarap var. PageUp tuşuyla şarapları şeçin ve inceleyin. Andrea ile St. Stefan hakkında konuştuklarınızı hatırlayın (envanterdeki not defterinizde yazılı). Doğru sıralama Israel, Italy, Germany, Rheims ve France (sırasıyla PageUp tuşuyla şarapları seçerek D tuşuyla inceleyin ve S tuşuyla şarabı çekin). Açılan gizli geçitten içeri girin ve ilerleyin. Ölmek üzere olan adamla konuşun (George'u tiyatro çıkışında silindir taşla bayıltan adam). Sizi beklediğini, Susarro'yu durdurmanızı ve anahtarın heykelin yanında gizli olduğunu söylüyor ve heykelin yerini söyleyemeden ölüyor. Devam edin. Geldiğiniz odada tersde duran bozuk saati inceleyin. 3:42 de durmuş olduğunu görüyorsunuz. Karşı taraftaki duvarda bir gizli kapı olduğunu farkedeceksiniz. Ekranın sağındaki kapıdan çıkın. Nöbetçiler ve köpeklerle karşılaşacaksınız. Size yakın olan nöbetçinin hareketlerini kontrol ederek uzaklaştığı zaman sağ tarafınızdaki tahta bölmeye gidin ve İncil'i okuyun. Nöbetçi tahta bölmenin içindeyken sizi göremiyor. Tekrar uzaklaştığı zaman ortadaki adak taşının arka tarafında kalan paravanı kullanarak saklanın. Nöbetçi ters tarafa yöneldiğinde yan taraftaki kapıdan girin ve odadaki saati inceleyin. Saatte St. Stefan'ın numarasını görüyorsunuz (1247). Ayrıca saatin içinde bir de anahtar var. Karşı taraftaki heykellerin yanına gidin. ortaki heykel St. Stefan'a ait. Bu heykeli PageUp tuşunu kullanarak bir kez daha inceleyin. Saate geri dönün ve 1247 sayısına basın, çalışmayacak. İncil'i okuduğunuz tahta bölmeye geri dönün ve İncil'deki St. Stefan ile ilgili bölümü okuyun. Saati 1:03'e getirmemiz gerektiğini anlıyoruz (not defterine bakın). Heykellerin olduğu odaya geri dönün ve saatte numarayı girin. George önce birşey olmadığını sanacak fakat birazdan ortadaki heykel öne doğru gelecek ve gizli bir kapı açılacak, devam edin. En sonunda Templar Şovalyeleri'nin lideriyle tanışacaksınız. George'u şovalye ilan edecek ve Psi taşını verecek. Bu bölüm de sona erdi.

woman affair women who cheat on their husband click here
reasons why husbands cheat read unfaithful spouse
open unfaithful wives husband cheat
what makes women cheat wife cheat story open