II. BÖLÜM

Geminiz kulenin yanında durdu. Kule odasına girin. İçeride oturmuş puzzle yapan muhafız ile konuşun. Grifit’i arıyoruz ancak muhafız bize önce Armagast’ı görmemiz gerektiğini söylüyor. Ofisindeymiş. Çıkıp dümdüz ilerleyin. Köprüleri hareket ettirip birbirine bağlayan bir mekanizma ile karşılaşıyorsunuz. Bu mekanizmayi nasıl çalıştırmanız gerektiğini dönüp muhafıza danıştığınızda size kapının arkasında kalan duvardaki çizimi gösterecek. Ve tekrar konuşmak istediğinizde, kaybettiği puzzle parçalarına rastlarsanız ona getirmenizi rica edecek.

KÖPRÜ :

Mekanizmanın altında demir bir kol, üstünde 3 ekran ve 4 düğme var. Köprü üç yöne hareket edebiliyor. Sağ köprü: YEŞİL , Sol köprü: KIRMIZI,  Muhafız Kulesi  ve Geminizin bulunduğu halehazırda kullandığımız köprü: MAVİ.

Düğmeleri  soldan sağa 1-2-3-4 numaralandırıyoruz.

KIRMIZI : Tüm düğmeleri kırmızıya çevirin ve alttaki kolu itin. Sırasıyla 2., 1., 3. ve 4. düğmelere basın. Soldaki ekran açılacak.
MAVİ : Tüm düğmeleri maviye çevirin ve alttaki kolu itin. Sırasıyla 3., 4., 1. ve 2. düğmelere basın. Ortadaki ekran açılacak.
YEŞİL : Tüm düğmeleri yeşile çevirin ve alttaki kolu itin. Sırasıyla 1., 3., 2. ve 4. düğmelere basın. Soldaki ekran açılacak.

Ekranlara bastıkça köprü bulunduğu yerden gitmek istediğiniz yöne doğru harekete geçiyor. İlk olarak seçmeniz gereken yön YEŞİL. Sağdaki ekrana basarak köprüyü harekete geçirin.

YEŞİL KÖPRÜ :

Karşıya geçtiğinizde merdivenlerden yukarıya çıkın. Orta noktaya geldiğinizde tam karşınızda Tapınak, arkanızda dağın içine gömülü daire şeklinde dev bir kapı var. Dev daire şeklindeki kapıya paralel yürümeye devam edin, dağın arkasına doğru ilerleyin. Bir Teleferik ile karşılaşacaksınız. Yolun sonunda karşınıza çıkan kapı: Armagast’ın Ofisi. Armagast ile konuşmamız bittiğinde tekrar günlük parladı. Açıp yeni çizimlere göz atın. Teleferik ile geri dönün ve tapınağa gidin.

HEYKELLİ TAPINAK :

Tam karşınızda ÇİZİM 9’daki dev rahip heykelini görüyorsunuz. Hemen önünde 5 daireden oluşan bir puzzle var. Sol duvardaki panoda 5 daire ile oluşturmanız gereken şekile göz atın. Ayrıca heykelin yanında demir bir kol var.

5 DAİRE/PUZZLE :

Aşağıdaki uygulama ile şekil birleşecektir. Ancak uygulamadan önce hiçbir daireye dokunmamış olmanız gerekmektedir.

Tam ortadaki merkez daire hariç, çevresindeki dört daireyi numaralandırıyoruz. Sol üst daire 1, saat yönünde 2, 3 ve 4.

1 numaralı daireye basın, ışığı sönecek.

Merkez daireye basıp bir kere dönmesini sağlayın

3 numaralı daireye basın, ışığı sönecek.

Merkez daireye basarak iki kere döndürün.

2 numaralı daireye basın, ışığı sönecek.

1 numaralı daireye basın tekrar ışığını söndürün

merkez daireye basarak bir kere döndürdüğünüzde  daireler şekli oluşturacaklar.

Puzzle’dan sonra heykelin solundaki kolun yanına gidin ve kolu indirin. Heykel dönecek ve altından bir kuyu ortaya çıkacak.  Kuyudan asağıya inin. Burası bir zindan. Mahkum ile konuşuyoruz ve bir anlaşma yapıyoruz. Onu zindandan çıkartmamıza karşılık bize gizli geçidin yerini gösterecek.

ZİNDAN KİLİDİ :

Oldukça basit. Dikkatlice inceleyin. Kilidin sol kısmında 3 tane yuvarlak top, sağında 3 tane üçgen şeklinde top var. Şimdi bu topların hemen üstüne bakın. Sol topların üstündeki kıskaçlar sivri, sağ topların üstündeki kıskaçlar oval. Demek ki  soldaki yuvarlak topları sağa tarafa, sağdaki üçgen topları sola geçirmeniz gerekiyor. Ortadaki ve sıranın en sonundaki boş yerleri kullanarak yer değişimini gerçekleştirin. Tamamlayınca kilidin orta-üstünde bulunan butona basın. Mahkum sizi yukarıdaki salona götürüyor. Duvardaki şekli değiştirerek yepyeni bir 5 daire puzzle ortaya çıkıyor.

İkinci 5 DAİRE/PUZZLE :

Asağıdaki uygulama ile şekil birleşecektir. Ancak uygulamadan önce hiçbir daireye dokunmamış olmanız gerekmektedir.

Tam ortadaki merkez daire hariç, çevresindeki dört daireyi numaralandırıyoruz. Sol üst daire 1 , saat yönünde 2, 3 ve 4.

1 numaralı daireye basın ışığı sönecek.

Merkez daireye basıp bir kere dönmesini sağlayın

3 numaralı daireye basın, ışığı sönecek.

Merkez daireye basarak iki kere döndörün.

2 numaralı daireye basın, ışığı sönecek.

1 numaralı daireye basin tekrar ışığını söndürün

merkez daireye basarak bir kere döndürdüğünüzde daireler şekli oluşturacaklar.

İlk puzzle’da uygulan sistemin aynısıi burada da tamıtamına geçerli. Yine heykelin solundaki kolun yanına gidiyoruz. Kolu indirince bu defa heykel dönüp eski halini alıyor. Kolu bir daha indirmeniz gerekiyor, böylelikle heykel arkaya doğru yatacak ve tavanda gizli bir geçit ortaya çıkacak. Tırmanıyoruz. Geçitten yukarıya doğru ilerleyin. Karşınıza bir koridor çıkacak. Koridorun sonunda sağlı sollu aynalar bulunuyor. Sağ taraftaki aynalardan birini alın. Solda duran masanın üstüne yakından bakın. Kitabın altında puzzle parçaları var. Hani kuledeki muhafız istemişti. İlerleyin ve merdivenden çatıya çıkın.

ÇATI :

Solda,  üzerinde renkli işaretleri olan bir silindir var. İşimiz bu silindir ile.  Silindirin üzerindeki şekillere yakından baktığımızda hareket ettiremiyoruz. Muhafıza puzzle parçalarını vermediğiniz sürece de hareket ettiremezsiniz. Mavi köprü ile muhafız kulesine gidip parçaları ona veriyoruz. Uğraştığı puzzle tamamlanınca, günlük parlıyor. Yeni bir çizim geldi. Günlüğünüzü açın, üst üste sıralı 5 şekil var. Çatıya geri dönün. Silindirin arkasına aynayı yerleştirin. ÇİZİM 5’teki  şekilleri  aynı sıra ile yukarıdan aşağıya doğru silindirin katmanları çevirerek yerleştireceksiniz. DİKKAT aynadaki aksine göre yukarıdan aşağıya doğru sıralanacak. Aynaya bakarak çalışın.  Eğer hiç dokunmadıysanız : 1. Katmanı 3 kere, 2. Katmanı 2 kere, 3. Katmanı 5 kere, 4.Katmanı 4 kere çevirerek diziyi tamamlayabilirsiniz.

Tekrar heykelin bulunduğu salondayız. Kolu 2 KERE indirip kaldırıyoruz. Bu defa heykel yukarıya doğru kalkacak ve arkasındaki duvarda yeni bir geçit kapısı ile karşılaşacağız.

Geçitten girince karşımıza merdiven çıkıyor. Tırmanmadan önce merdivenin arkasındaki 4 şekli dikkatlice inceleyin. Her biri iki parçadan oluşuyor. Yukarıya vardığımızda dağın tepesindeyiz. Ve ÇİZİM 8'deki köprü ile karşı karşıyayız. Bu köprüyü harekete geçirmek için duvarda gördüğümüz şekilleri kullanarak sağda duran mekanizmayı çalıştırmamız gerekecek.

how many women cheat redirect why are women unfaithful
woman affair read here click here
open why do husband cheat women love to cheat
reasons why husbands cheat read unfaithful spouse
wife cheat women cheat on men read here
open unfaithful wives husband cheat
go redirect my wife cheated
reasons why women cheat click here reason why husband cheat
how many guys cheat all wife cheat why do women cheat on their husbands
open website why do wife cheat
types of women who cheat cheat on husband reasons why women cheat on their husbands